جمعه 28 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری تسنیم

اسماعیل شنگله در آخرین روزهای عمرش هم دست از دغدغه بازیگری و هنری‌اش برنداشت؛ از برخی کارهای سینما و تلویزیون گلایه‌هایی داشت.

وب‌گاه فرارو

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری روز پنجشنبه 30 تیرماه 1401 در 32 شهرستان کشور برگزار می‌شود و داوطلبان این آزمون می‌توانند از روز سه‌شنبه (28 تیرماه) کارت ورود به جلسه را از درگاه این سازمان دریافت کنند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: تمامی واکسن های موجود در مراکز واکسیناسیون قابلیت تزریق به عنوان "نوبت یادآور" را دارند و دریافت نوبت یادآور از هر نوع واکسن، مهم تر از دریافت نوع خاصی از آن است.

خبرگزاری دانا

محمد مهدی بانشی با اشاره به ورود پیک هفتم کرونا در کشور گفت: با روند روزهای اخیر مرگ و میر کرونایی در راه کهگیلویه و بویراحمد است.

خبرگزاری تسنیم

ششمین روز از پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال کاراته، دوومیدانی و شنا پیگیری شد.

وب‌گاه فرارو

تاریخچه جراحی پلاستیک در ایران به سال 1316 شمسی برمی‌گردد، یعنی زمانی که دکتر «سیروس اصانلو» یکی از پزشکان بیمارستان رازی برای فراگیری جراحی پلاستیک به انگلیس و آمریکا رفت و دوره تخصص جراحی پلاستیک را در کنار بزرگ‌ترین نوابغ جراحی پلاستیک آن دوره یعنی «سرهارولد جیلیز» و «پرفسور وبستر» گذراند.

خبرگزاری دانا

قناعت گفت: با توجه به آغاز موج هفتم کرونا در کشور هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و مردم برای مدیریت این موج در اولویت قرار گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجازین انتخاب رشته که موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 نشده اند، می‌توانند در مهلت مجدد انتخاب رشته کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1400 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این عزیزان را به موارد ذیل جلب می‌نماید: الف - نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 1401/04/28 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت؛ لذا داوطلبان شرکت...

خبرگزاری مهر

تسهیلات جدید صندوق رفاه دانشجویان به بدهکاران به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اعلام شد.

خبرگزاری دانا

مطابق جدیدترین رنگ بندی شیوع کرونا در سیستان وبلوچستان سه شهرستانِ استان در وضعیت زرد قرار گرفتند.

خبرگزاری دانا

فتوحیان گفت: با استقرار گروه جهادی یاس فاطمی در شهر رباط سنگ و روستاهای محروم و کم برخوردار، شهروندان این شهر و روستائیان این خطه در ایام دهه امامت و ولایت خدمات پزشکی و مشاوره ای رایگان دریافت می‌کنند.

خبرگزاری دانا

سید جواد پورنقی با اشاره به شیوع کرونا طی روزهای اخیر، گفت: اکنون فرصت خوبی برای تکمیل واکسیناسیون است زیرا 57 درصد افراد دوز سوم را تزریق کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون غذاو داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح "دارویار" از 23 تیرماه در کشور، گفت: هدف این طرح افزایش تعداد داروهای تحت پوشش بیمه و کاهش هزینه‌های بیماران است.