جمعه 14 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: 600 پایگاه تابستانی برای دانش آموزان استثنایی فعال شده است.

خبرگزاری مهر

دستورالعمل تقویم آموزشی سال تحصیلی 1402-1401 رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: عدالت آموزی همیشه اولویت وزارت آموزش و پرورش بوده است و به خانواده های عشایر این مژده داده می شود که بناست علاوه بر اجرای تمام و کمال عدالت آموزشی، ارتقای کیفیت آموزشی در مناطق عشایر نشین اجرا شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در ماده 111 قانون تامین اجتماعی آمده که میزان افزایش حقوق حداقلی‌بگیران نباید از حداقل دستمزد کارگران که در شورای عالی کار مصوب شده، کمتر باشد.

خبرگزاری مهر

اصفهان_ مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان از احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان شریعتی در شهرک شهید کشوری اصفهان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تهران از مذاکره با وزیر امور خارجه کشورمان درباره ایجاد شعبه‌های مختلف این دانشگاه در خارج کشور خبر داد و گفت: ایجاد شعبه دانشگاه تهران در لبنان از گذشته مطرح بود که با همکاری جمعی دانشگاه‌های بزرگ می توانیم راه اندازی آن را دنبال کنیم.

خبرگزاری دانا

نتایج رتبه‌بندی ال 2021 موسسه پایش علم و فناوری (ISC) منتشر شد که براساس این رتبه‌بندی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه‌های مختلف به رتبه‌های برتر کشوری دست یافت.

خبرگزاری تسنیم

حسن عابدینی رئیس خبرگزاری صدا و سیما در حالی به شرایط استفاده از خبرنگاران آزاد و رسمی رسانه ملی اشاره می‌کند که چند روزی است یکی از خبرنگاران آزاد قدیمی اعلام کرده که صدا و سیما او را کنار گذاشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید حدادی اصل در دیدار با نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر عراق در ایران که در محل وزارت علوم برگزار شد گفت: کشور عراق بیشترین دانشجوی بین‌المللی شاغل به تحصیل در ایران را به خود اختصاص داده است و برای مسئولان وزارت علوم رفع مشکلات دانشجویان عراقی بسیار مهم است. حدادی اصل با بیان اینکه 107 هزار دانشجوی عراقی در ایران مشغول به تحصیل هستند گفت نزدیک...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: 9 هزار معلم جدید و دانش‌آموخته از دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید به مدارس عشایری سراسر کشور اعزام می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان نماینده تهران طی یادداشتی نوشت: در حال حاضر در کشور ما به ازای هر صدهزار نفر در حدود 96 وکیل وجود دارد که این میزان در حدود یک سوم آمار کشور‌های پیشرفته جهان است. یکی از ریشه‌های کمبود تعداد وکیل در کشور، اولا ظرفیت‌گذاری در فرآیند جذب کارآموزان وکالت و ثانیا واگذاری این گلوگاه به ذی‌نفعان این حوزه بوده است. تعارض منافع در تعیین ظرفیت...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت بهداشت مراکز تزریق واکسن علیه کرونا را معرفی کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در پی حادثه‌ای که صبح امروز در محور زنجان_تبریز رخ داد 16 نفر مصدوم شدند و 3 نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم

مهاجرت دانشجویان و نخبگان کشور به واسطه تحریک و فعالیت‌های پیدا و پنهان برخی از اساتید، بالاترین سطح و حد خیانتی است که یک استاد دانشگاه می‌تواند در حق ارزشمندترین سرمایه‌های انسانی کشور انجام دهد.