سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه فرارو

وزیر آموزش‌وپرورش در خصوص علل کاهش ثبت سفارش کتب درسی توسط دانش آموزان پایه دهمی توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی در دیدار صمیمی با کارشناسان معاونت پرورشی و فرهنگی با بیان اینکه در آموزش و پرورش همیشه نگاه بنده، نگاه به ارتقای حوزه پرورشی بوده است، اظهار کرد: امروز خوشحالم که در دیدار‌های صمیمانه خود با معاونت‌ها، اولین دیدار خود را با حوزه پرورشی و فرهنگی گذاشتم. وی ادامه داد: امیدوارم با روحیه همدلی، هماهنگی و هم اندیشی در دوره‌ای که این سربازی...

وب‌گاه فرارو

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید کمبود نیروی انسانی داریم، اما بحرانی نیست گفت: سامانه نماد باید روز اول مهر آماده بهره برداری شود و زنگ نماز نیز در تمام مناطق کشور با حضور ائمه جمعه در نماز ظهر روز بازگشایی زده شود و طراحی این زنگ برعهده معاونت پرورشی و فرهنگی باشد.

وب‌گاه فرارو

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دریافت شهریه از سوی مدیران مدارس دولتی از والدین خلاف قانون است، گفت: «اگر مسئولان آموزش‌وپرورش به این موضوع رسیدگی نکنند، مجلس از بعد نظارتی به این موضوع ورود خواهد کرد.»

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور آخرین زمان ثبت درخواست و یا ویرایش اطلاعات والدین جهت سرویس مدرسه برای سال‌تحصیلی 1404-1403 در سامانه (سپند) را 10 شهریور اعلام کرد و گفت: «به هیچ عنوان زمان ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.»

وب‌گاه تابناک

وزیر آموزش و پرورش طی نامه‌ای به معاون امورحقوقی و مجلس دستور داد تا اعلام رضایت و گذشت وزارت آموزش و پرورش از شکایت‌ها یا پیگیردهای قانونی نسبت به رسانه ها انجام گیرد.

وب‌گاه فرارو

وزیر آموزش‌وپرورش طی نامه‌ای به معاون امورحقوقی و مجلس دستور داد تا اعلام رضایت و گذشت وزارت آموزش‌وپرورش از شکایت‌ها یا پیگیرد‌های قانونی نسبت به رسانه‌ها انجام گیرد.

خبرگزاری میزان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور با سخنرانی وزیر آموزش و پرورش در تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ادعای رد 8 هزار دانشجو معلم در گزینش فاقد اعتبار است.

خبرگزاری مهر

بعضی از چهره‌هایی که انتظار نداشتم، می‌گفتند «فلسطینی‌ها زمین‌هایشان را به اسرائیلی‌ها فروخته‌اند. پس چه‌طور الان ادعا دارند؟» باور می‌کنید من این‌مساله را در کتاب‌های درسی‌مان دیده‌ام؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امروز گردهمایی استانداران سراسر کشور با حضور اسکندر مؤمنی (وزیر کشور) و علیرضا کاظمی (وزیر آموزش و پرورش) امروز در وزارت کشور برگزار شد. در این نشست کاظمی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری دانشجو درباره دانشگاه فرهنگیان گفت: توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان را دنبال می‌کنیم؛ این یکی از اساسی ترین برنامه‌های دوره وزارت ماست. وی افزود: دانشگاه فرهنگیان...

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه پاداش پایان خدمت 72 هزار بازنشسته پرداخت نشده است، گفت: تلاش می‌کنیم پاداش پایان خدمت و کسورات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته را به زودی پرداخت کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر آموزش و پرورش گفت: 85 درصد کتاب های درسی چاپ شده است و مشکل کمبود کتاب وجود ندارد. کتاب‌ها تغییر چندانی در مقایسه با سال قبل ندارند و فقط تصاویر برخی کتاب‌ها تغییر کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی برابر با استانداردهای موجود، کمبود کلاس و معلم اولویت اول نظام آموزش و پرورش است گفت: به بهترین شکل ممکن حتی در استان‌هایی که دارای مشکل هستند مدیریت و برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزیر آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «لازم می‌دانم از نوع نگاه آقای مومنی به جامعه فرهنگی کشور، به ویژه معلمان و فضای تعلیم و تربیت، بی‌نهایت سپاسگزاری کنم.» وی افزود: «این نوع نگاه همان نگاهی است که آموزش و پرورش به آن نیاز دارد. اگر این حوزه را جزو اولویت‌های کشور قرار دهیم، خود به خود مسائل آن حل خواهد شد.» کاظمی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری، استاندار تهران در گردهمایی استانداران با حضور وزیر کشور با موضوع آموزش و پرورش گفت: یکی از موضوعات دیگری که در تهران بیشتر با آن مواجه هستیم پاسخگویی به مطالبات صنفی معلمین است. استاندار تهران گفت: در دوره‌های گذشته تجمعات معلمانی را داشتیم که نیازمند یک پاسخگویی خیلی ساده و روان بود. می‌شد خیلی به موقع آنها را جمع کرد و برای...