سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه تابناک

وقتی معملی به خاطر درخواست صلوات برای سلامتی امام زمان از دانش آموزان از مدرسه غیرانتفاعی دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش اخراج می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام علی لطیفی با بیان اینکه هرساله بر اساس تخمین دانش‌آموزان سفارش تولید کتاب در نظر گرفته می‌شود گفت: امسال حدود 156 میلیون جلد کتاب درسی بر اساس تخمین جمعیت دانش‌آموزی سفارش تولید اولیه داده شد که چاپ آنها انجام شده و از اسفند سال گذشته فرآیند توزیع آن صورت گرفته است. وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد کتاب‌های چاپ سپاری شده به استان‌ها...

وب‌گاه فرارو

طی حکمی از سوی حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، رضامراد صحرایی (وزیر سابق آموزش‌وپرورش) به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منصوب شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

طی حکمی از سوی حسین دهقان، رضامراد صحرایی (وزیر سابق آموزش و پرورش) به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منصوب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای شهریورماه، با تأکید بر جایگاه والای این دو شهید در تاریخ نظام تعلیم و تربیت کشور گفت: «آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری باید به آن توجه کنیم، اندیشه‌های والا و ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر است.» وی افزود: «ما باید تلاش کنیم تا اندیشه‌های خود را به این شهیدان بزرگوار...

وب‌گاه فرارو

مدارس دولتی عادی اجازه تعیین شروطی همچون نمره و معدل را برای ثبت‌نام از دانش‌آموزان ندارند، خانواده‌ها در صورت ثبت‌نام نکردن مدارس دولتی عادی از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف به واحد‌های ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مناطق آموزش و پرورش مراجعه کنند

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ورود 80 هزار معلم جدید به مدارس کشور از مهر امسال گفت: آیین‌نامه ارتقای رتبه‌بندی تدوین خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران با اشاره به زیان هنگفتی که قطعی برق به این کارخانه زده است، از رئیس جمهور خواست تا دستور دهد که سهیمه برق کارخانه تخصیص یافته و پرداخت مطالبات از سازمان جنگل‌ها انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

طی حکمی از سوی رئیس بنیاد مستضعفان، وزیر سابق آموزش و پرورش به عنوان "معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد مستضعفان" منصوب شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور و حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حال و هوای بازار تهران دیروز سه شنبه حکایت از نوسان کاهشی قیمت دلار، درهم، طلا و سکه داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال هیچ دانش آموزی بدون کتاب درسی نمی‌ماند گفت: 85 درصد کتاب‌ها هم ثبت سفارش و هم توزیع شده است. با تقسیم کاری که انجام شده این آمار تا اول مهر به صد درصد می‌رسد و مشکل کمبود کتاب وجود ندارد.

وب‌گاه تابناک

وزیر جدید آموزش و پرورش در حال رایزنی با شورای عالی انقلاب فرهنگی و تلاش برای تغییراتی در مصوبه کنکوری و تغییر تأثیر قطعی معدل به تأثیر مثبت است.

خبرگزاری دانشجو

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای وظایف نظارتی عضو برخی از مجامع، هیات‌ها و شورا‌ها می‌شوند که معمولا مدت عضویت آن‌ها دو ساله است.

وب‌گاه فرارو

معاون برنامه‌ریزی و پایش ستاد جوانی جمعیت گفت: در طول یک سال فقط 1000 بچه ناسالم به دنیا می‌آید، ولی برای یافتن آن‌ها 20 هزار نوزاد را طی غربالگری‌ها از بین می‌بردیم.