سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از آمادگی استان‌ها برای میزبانی شایسته از زائران دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه رد شدن داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش با ایرادات و بهانه‌های بی‌پایه قابل قبول نیست، گفت: کمیسیون آموزش موضوع رد داوطلبان آزمون آموزش و پرورش با بهانه‌های واهی را پیگیری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی از داوطلبان کنکور امروز 7 شهریور ماه با تجمع مقابل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار لغو مصوبه تاثیر قطعی معدل در کنکور شدند. جمعی از داوطلبان کنکور امروز 7 شهریور ماه با تجمع مقابل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار لغو مصوبه تاثیر قطعی معدل در کنکور شدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در واکنش به تجمع اعتراضی امروز داوطلبان کنکور گفت: دانش‌آموزان...

وب‌گاه گسترش

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش دولت رئیسی که به تازگی مسئولیت این وزارتخانه را تحویل داده، به تازگی از سوی رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، حکمی جدید دریافت کرده و به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع این بنیاد منصوب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

«رضامراد صحرایی» معاون بنیاد مستضعفان شد.

خبرگزاری مهر

برگزیدگان مرحله دوم پویش ملی «خوانش کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده خواندنی است» معرفی می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اولویت‌های این کمیسیون در حوزه آموزش و پرورش را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نوید نصر دبیر انجمن نت ایران با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جایزه ملی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های ایران در روز 17 مهرماه در پژوهشگاه صنعت نفت تهران، اظهار داشت؛ انجمن نگهداری و تعمیرات ایران، هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی را امسال با اعتباردهی رسمی سازمان ملی بهره‌وری ایران و ارتقای مدل بومی در این حوزه، برگزار...

خبرگزاری مهر

در جهان امروز هیچ صنعتی بدون پشتوانه تولید دانش و تقویت داده‌های اطلاعاتی در حوزه‌های تخصصی توان نوآوری و تقویت قدرت رقابتی، ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طی حکمی از سوی حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، رضامراد صحرایی (وزیر سابق آموزش و پرورش) به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منصوب شد.

وب‌گاه فرارو

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: «هر زمان که یادم می‌آید در چه جایگاهی قرار گرفتم، تنم می‌لرزد از اینکه چه مسئولیت بزرگی در قبال فرزندان عزیز مردم در این کشور داریم.»

وب‌گاه تابناک

معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستان‌های تهران با بیان اینکه برای کودکان بازمانده از گذراندن دوره پیش دبستانی، دوره‌های کوتاه مدتی برای ورود به کلاس اول ابتدایی در نظر گرفته شده است گفت: این دوره‌ها اجباری نیست اما همچنان والدین با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش می توانند کودک خود را برای حضور در دوره یادشده جهت آمادگی برای ورود به کلاس اول ابتدایی، ثبت نام کنند.

خبرگزاری تسنیم

دادستان تهران گفت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ می‌بایست طبق موازین قانونی به جمع‌آوری و پلمب مراکز غیرمجاز عرضه فروش و استعمال مواد دخانی مبادرت ورزد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه کنترل و مبارزه با دخانیات با حضور علی صالحی دادستان تهران معاونین دادستانی تهران و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سالن جلسات دادستانی تهران برگزار شد. دادستان تهران در این جلسه اظهار کرد: همگی ما موظف هستیم به وظایف شرعی و قانونی خود در مبارزه با استعمال مواد دخانی عمل کرده و با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های متولی مبارزه جدی با استعمال...