سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به 31 شهریور 1402 صندوق، 35 هزار میلیارد ریال سود از سوی هیات امنا مصوب شد که در بین فرهنگیان عضو صندوق تسهیم شود؛ این رقم نسبت به دوره مشابه قبل 120 درصد رشد نشان می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان حساب خود را چک کنند؛ واریزی بزرگ برای معلمان بازنشسته پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به 31 شهریور 1402 صندوق، 35 هزار میلیارد ریال سود از سوی هیات امنا مصوب شد که در بین فرهنگیان عضو صندوق تسهیم شود؛ این رقم نسبت به دوره مشابه قبل 120 درصد رشد نشان می دهد. بیش از هفت هزار و 452 میلیارد ریال از سود مصوب، متعلق به اعضای بازنشسته اول مهر 1401 تا اول مهر 1402 بوده...

خبرگزاری تسنیم

صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز بیش از 7 هزار و 452 میلیارد ریال معادل 745 میلیارد تومان سود سال مالی منتهی به 31 شهریور 1402 به حساب معلمان بازنشسته عضو صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمیسیون قضایی و حقوقی دولت به‌رغم مخالفت رئیس دانشگاه پیام نور بدون طی مراحل قانونی از جمله طرح در هیات امنای دانشگاه، صرفاً با یک صورت‌جلسه، به شکل یک‌طرفه، مصوب کرده‌اند که بیش از 30 ملک آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور به دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش منتقل شوند.

خبرگزاری مهر

رییس دیوان عدالت اداری در راستای رضایت عمومی صنف فرهنگی دانشجو معلمان از وزیر آموزش و پرورش درخواست اجرای کامل رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری را کرد.

وب‌گاه فرارو

معترضان آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش 6 روز برای اعتراض مهلت دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میرزا حسن حسینی دبیرکل انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر اظهار داشت: در چند روز آینده برای واگذاری املاک و اموال دانشگاه به سایر سازمان‌ها و دانشگاه فرهنگیان دستور برگزاری جلسه هیات امنا با حضور وزیر علوم داده شد و محوری‌هایی برای این نشست در نظر گرفته شده است. وی تصریح کرد: تاسیس مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور در...

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان محیط‌زیست گفت: رویداد محیط زیستی جایزه استاد فرشچیان در دوره آتی، در سطح بین‌المللی برگزار شود.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور از برنامه وزارتین علوم و آموزش و پرورش برای واگذاری املاک و اموال دانشگاه در چند روز آینده خبر داد.

وب‌گاه گسترش

اطلاع داده شده است که صندوق ذخیره فرهنگیان در سال مالی پایان یافته در تاریخ 31 شهریور 1402، مبلغ بیش از 7 هزار و 452 میلیارد ریال (معادل 745 میلیارد تومان) سود را به حساب معلمان بازنشسته عضو این صندوق واریز کرده است.

خبرگزاری مهر

به گفته رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان هنوز اعتبار لازم برای تحصیل دانش آموزان کم‌برخوردار فراهم نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معترضان آزمون استخدامی آموزش و پرورش 6 روز برای اعتراض مهلت دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان مرکزی از کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های این استان در روز یکشنبه 24 تیر خبر داد. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان مرکزی از کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های این استان در روز یکشنبه 24 تیر خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سید مجتبی آل یاسین گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مراکزی...

وب‌گاه خبر آنلاین

اتفاق اصلی در دولت آتی استفاده از نیروهای جدید است. یکی از فریب‌کاری‌ها این بود که پسرخاله ها و پسردایی‌هاشان و داماد و برادر دامادشان یا برادر زن با مدرک سهمیه ای را به اسم جوان گرایی سر کار آوردند حال آن که منظور از جوان گرایی این نبود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق ذخیره فرهنگیان درباره واریزی بزرگ به حساب معلمان و فرهنگیان بازنشسته یک اطلاعیه صادر کرد صندوق ذخیره فرهنگیان درباره واریزی بزرگ به حساب معلمان و فرهنگیان بازنشسته یک اطلاعیه صادر کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز بیش از 7 هزار و 452 میلیارد ریال معادل 745 میلیارد تومان سود سال مالی منتهی به 31 شهریور 1402 به حساب معلمان بازنشسته عضو صندوق ذخیره فرهنگیان...