یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس با چهار عضو جدید هیئت مدیره کار خود را پیش می‌برد. باشگاه پرسپولیس با چهار عضو جدید هیئت مدیره کار خود را پیش می‌برد. به گزارش عرشه آنلاین

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از استخدام 1500 معلم جدید در آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد. مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از استخدام 1500 معلم جدید در آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از جذب بیش از یک‌هزار معلم در گیلان خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته یک هزار و 500 معلم بازنشسته و یک هزار و 500 معلم جدید در گیلان جذب شدند.

وب‌گاه الف

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امیدوارم با تغییرات مدیریتی در هسته گزینش آموزش و پرورش، اعتراضات گزینشی متقاضیان در اسرع وقت مورد تجدید نظر قرار گرفته و گره گزینشی داوطلبین معلمی در کشور باز شود.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: اولین وظیفه سازمان ملی استعدادهای درخشان، یافتن راهی مناسب برای شناسایی استعدادها است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1402 مشخص شد. زمان پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1402 مشخص شد.

وب‌گاه گسترش

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار داشت: امیدوارم با تغییرات مدیریتی در هسته گزینش آموزش و پرورش، اعتراضات مربوط به گزینش متقاضیان به سرعت مورد بررسی مجدد قرار گیرد و مشکلات گزینشی داوطلبان معلمی در کشور حل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امیدوارم با تغییرات مدیریتی در هسته گزینش آموزش و پرورش، اعتراضات گزینشی متقاضیان در اسرع وقت مورد تجدید نظر قرار گرفته و گره گزینشی داوطلبین معلمی در کشور باز شود. معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امیدوارم با تغییرات مدیریتی در هسته گزینش آموزش و پرورش، اعتراضات گزینشی متقاضیان در اسرع وقت مورد تجدید نظر قرار گرفته و گره گزینشی داوطلبین معلمی در کشور باز شود. به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه جریان با موضوع بررسی سنجش و پذیرش دانشجو با حضور دکتر ابراهیم سوزنچی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد. برنامه جریان با موضوع بررسی سنجش و پذیرش دانشجو با حضور دکتر ابراهیم سوزنچی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش عرشه...

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: انتقال علمی در نظام آموزشی به خوبی به پیش می‌رود اما روی انتقال مفاهیم انسانی، اخلاقی و دینی باید بیشتر کار کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

، حقوق ماه شهریور کارکنان و شاغلان آموزش و پرورش از عصر روز شنبه، 31 شهریور 1403 به حساب ذینفعان واریز خواهد شد. زمان پرداخت حقوق معلمان و فرهنگیان شاغل در وزارت آموزش و پرورش برای شهریور ماه 1403 اعلام گردید. به گزارش عرشه آنلاین؛ حقوق ماه شهریور کارکنان و شاغلان آموزش و پرورش از عصر روز شنبه، 31 شهریور 1403 به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امیدوارم با تغییرات مدیریتی در هسته گزینش آموزش و پرورش، اعتراضات گزینشی متقاضیان در اسرع وقت مورد تجدید نظر قرار گرفته و گره گزینشی داوطلبین معلمی در کشور باز شود.

وب‌گاه فرارو

یک پزشک عمومی و دانشجوی دکترای مطالعات اعتیاد، می‌گوید که طبق شواهد علمی، کاهش سرمایه اجتماعی، افزایش نارضایتی عمومی و رشد نابسامانی‌های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی می‌تواند فرد، اقلیت یا اکثریتی را به مصرف مواد یا مشروب سوق دهد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل کارخانه مازندران از روشن شدن خط دوم تولید کاغذ در این کارخانه بدنبال افزایش سهمیه برق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدارس باز شد و بهانه و دستاویز پدر و مادر‌ها هم کلید خورد.. سختگیری برای چیست؟ برای دکتر و مهندس شدن؟! قرار است الفبا یاد بگیریم تا با هم حرف بزنیم تا برای هم بنویسیم تا شعر بگوییم تا بهتر بفهمیم نه اینکه لزوماً دکتر و مهندس شویم!

وب‌گاه گسترش

زمان پرداخت حقوق معلمان و فرهنگیان شاغل در وزارت آموزش و پرورش برای شهریور ماه 1403 اعلام گردید.

خبرگزاری مهر

نماینده رئیس جمهور در اداره امور گزینش کشور ابراز امیدواری کرد که با تغییرات مدیریتی در هسته گزینش آموزش و پرورش، گره گزینشی داوطلبین معلمی در کشور باز شود.