یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستانی تهران علیه منتشر کننده خبر بکارگیری 200 مشاور برای وزیر دولت اعلام جرم کرد و پرونده جهت رسیدگی به شعبه بازپرسی ارجاع شد. دادستانی تهران علیه منتشر کننده خبر بکارگیری 200 مشاور برای وزیر دولت اعلام جرم کرد و پرونده جهت رسیدگی به شعبه بازپرسی ارجاع شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با اعلام احضار محمد مهاجری به دادسرای تهران، صبح امروز این فعال رسانه‌ای برای ادای توضیحات و ارائه مدارک...

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای آغاز سال تحصیلی را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته در رشته‌های پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) برای سراسری مهرماه 1403 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تا تاریخ سوم مهر تمدید گردید.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ضمن تشریح برنامه‌های این سازمان در استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس، گفت: والدین نسبت برچسب سرویس مدارس دقت داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به سنجش سلامت 99 درصد نوآموزان در بدو ورود به دبستان گفت‌: مدارس استثنایی در اجرای طرح مهر، همسو با مدارس عادی آماده بازگشایی هستند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به سنجش سلامت 99 درصد نوآموزان در بدو ورود به دبستان گفت‌: مدارس استثنایی در اجرای طرح مهر، همسو با مدارس عادی آماده بازگشایی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه آیا تغییرات به کنکور سال آینده خواهد رسید یا خیر، گفت: طبق قانون، هر تغییری باید یک سال قبل از اجرا اعلام شود. بنابراین تغییرات برای سال 1404 نخواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با بیان اینکه درباره تغییرات کنکور سال آینده گفت: قانون این است هر تغییری، یکسال قبل باید انجام شود، یعنی شهریور باید اعلام کنیم. تغییرات برای سال 1404 نخواهد بود و اگر اصلاحاتی صورت گیرد برای سال 1405 خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آذرخش مکری گفت: مصرف حشیش، گل و ماری‌جوانا در بین جوانان زیاد شده و جایگزین نوع سنتی شده است و ایجاد حس کاذب برای آنها به وجود می‌آورد.

وب‌گاه فرارو

دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی گفت: «اصلاح مصوبه کنکور به این معنا نیست که به کنکور سابق برگردیم و ملاک تست‌زنی را دوباره در جریان قرار دهیم؛ هم دانش‌آموزان و هم خانواده‌ها توجه داشته باشند که این اتفاق نخواهد افتاد.»

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص انتشار تصاویر دانش‌آموزان توسط معلمان بلاگر اظهار داشت: دانش‌آموزان موجوداتی معصوم، پاک و بی‌دفاع هستند و قرار دادن آن‌ها در معرض جمع‌آوری فالوئرها اقدام مناسبی به شمار نمی‌آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در توئیتی تاکید کرد: وزیرآموزش و پرورش قول داد، در مدت یک ماه طرح ساماندهی کارکنان خود را ارائه دهد. سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در توئیتی تاکید کرد: وزیرآموزش و پرورش قول داد، در مدت یک ماه طرح ساماندهی کارکنان خود را ارائه دهد. به گزارش عرشه آنلاین؛ احسان عظیمی‌راد نماینده مردم مشهد و کلات و سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس...

وب‌گاه گسترش

«در سراسر کشور با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم که این مسئله‌ای عمومی به شمار می‌آید. در برخی از کلاس‌ها، تعداد دانش‌آموزان به شدت بالا است و گاهی به 30، 35 یا حتی 40 نفر می‌رسد، که این وضعیت ناشی از توزیع نامناسب جمعیت در کشور است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خان محمدی تاکید کرد: ساماندهی مدارس کانکسی مورد استقبال بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و جمعی از خیرین مدرسه ساز قرار گرفت و به زودی شاهد درخشش مدارس زیبا و ایمن در شأن فرزندان ایران به جای فضاهای کانکسی خواهیم بود. وی یادآورشد: این سازمان در مسیر تحقق ماموریت‌های نظام تعلیم و تربیت طرح دانش آموز شهید «رضا پناهی» را با محوریت...

خبرگزاری مهر

برگزاری کلاس‌های آموزشی، مشاوره تخصصی رایگان و کمک به حل مسائلی مانند بیکاری موجب شده است که تا اکثر پرونده‌های طلاق به سازش منجر شود.