یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه مشرق نیوز

امسال 74 هزار معلم تازه‌نفس از طریق آزمون استخدامی و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های تربیت معلم به مدارس کشور وارد می‌شوند. همچنین از مجموع 176 هزار کمبود معلم، 93 هزار نفر تأمین شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

امسال 74 هزار معلم تازه‌نفس از طریق آزمون استخدامی و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های تربیت معلم به مدارس کشور وارد می‌شوند. همچنین از مجموع 176 هزار کمبود معلم، 93 هزار نفر تأمین شده‌اند.

خبرگزاری مهر

ری - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ثبت نام یک میلیون و 150هزار دانش آموز در مدارس شهرستان های این استان خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در تامین نیروی انسانی در مدارس نداریم.

خبرگزاری دانشجو

برنامه جریان با موضوع بررسی سنجش و پذیرش دانشجو با حضور دکتر ابراهیم سوزنچی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ما کنکور 4 ساعته را درست نمیدانیم و معتقدیم که باید کنکور حذف شود، گفت: بر اساس آمار مرکز پژوهش‌های مجلس از کنکور مجلس 53 درصد پذیرفته شده در کنکور از دهک‌های بالا هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ما کنکور 4 ساعته را درست نمیدانیم و معتقدیم که باید کنکور حذف شود، گفت: بر اساس آمار مرکز پژوهش‌های مجلس از کنکور مجلس 53 درصد پذیرفته شده در کنکور از دهک‌های بالا هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی 1405-1404 براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی را منتشر کرد. در این اطلاعیه ضرایب سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1404 مصوب جلسه 38 شورای سنجش نیز اعلام شد. پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی...

وب‌گاه الف

خبرگزاری مهر

دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو جزییات نحوه پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی 1404-1405 براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی را منتشر کرد.

وب‌گاه الف

صدا، دوربین، حرکت! با اشاره او شروع کار کلید می‌خورد. ابزار کارش سناریوهای مخاطب‌پسند و بازیگران بی‌مزد و منتی است که شیطنت‌های کودکانه و گاه اشتباهات طنزآمیزشان سوژه تمسخر اهالی فضای مجازی می‌شود. خروجی کار هم در نهایت توسط فردی منتشر می‌شود که سکاندار عنوان معلمی است.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: متأسفانه با پدیده بازمانده از تحصیل مواجه‌ایم و یکی از کسانی که در این موضوع نقش دارد، معلم است.

وب‌گاه گسترش

طبق مصوبه جدید مجلس، حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در سال 1402 به طور چشمگیری افزایش یافته و به 7,920,000 تومان رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، احسان عظیمی راد، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در برنامه جریان که از شبکه یک سیما پخش شد، بیان کرد: در ابتدا درباره مصویه سه سوال اساسی وجود دارد، شورای عالی نهاد سیاستگذاری در حوزه علم و فرهنگ است، چرا به چنین موضوعی جزئی ورود شده است که به عنوان قانون شده است. از طرفی...

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار دانش‌آموزان اتباع در مدارس تهران اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

کریمیان با بیان اینکه شرایط نیروی انسانی امسال خیلی خوب است اظهار کرد: کمبود معلم نخواهیم داشت، ساماندهی و جاماندهی معلمان انجام شده و کمترین چالش را در حوزه نیروی انسانی داریم. مجموع معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران 90 هزار نفر است.

وب‌گاه گسترش

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با توضیح پیشنهادات برای اصلاح مصوبه کنکور اعلام کرد که این تغییرات به کنکور 1404 مربوط نمی‌شود و پس از تصویب، در کنکور 1405 به مرحله اجرا در خواهد آمد.