دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

در راستای اجرای مولدسازی، اداره کل آموزش و پرورش استان فارس یک ملک در خیابان قصرالدشت شیراز را از طریق مزایده به فروش می رساند.

خبرگزاری مهر

مشاور رسمی آموزش و پرورش از تقویت اجرای طرح یاریگران زندگی با آمدن کاظمی به وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستانی عمومی و انقلاب تهران در پی انتشار مطلبی از سوی محمد مهاجری فعال رسانه‌ای، وی را برای ارائه مستندات و توضیحات در مورد این ادعا احضار کرد. محمد مهاجری به دادستانی تهران احًار شد دادستانی عمومی و انقلاب تهران در پی انتشار مطلبی از سوی محمد مهاجری درباره بکارگیری 200 مشاور برای یک وزیر در دولت سیزدهم، وی را برای ارائه مستندات و توضیحات در مورد این ادعا احضار کرد

خبرگزاری دانشجو

علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با وضعیت کمبود معلم و فضای آموزشی اظهار داشت: کمبود معلم و فضا از گذشته همواره در آموزش و پرورش وجود داشته است و این موضوع همیشه در این نهاد دیده می‌شود. از زمانی که من دانش‌آموز بودم، کمبود معلم وجود داشت، اما به مرور این مشکل از طرق مختلف تأمین شده است. وی افزود: ما نباید انتظار داشته باشیم...

وب‌گاه گسترش

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس بیان کرد: دولت به دلیل عدم پرداخت مطالبات قانونی خود، که شامل 130 هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی می‌شود، نتوانسته است بخش عمده‌ای از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را انجام دهد. همچنین، پرداخت‌های مربوط به نیروهای لشکری و کشوری نیز به طور کامل صورت نگرفته است، در حالی که این افراد حتی یک میلیون...

وب‌گاه خبر آنلاین

بروز اغلب نارسایی‌های موجود کشور از گزینش‌ها آغاز می‌شود. منظور از گزینش‌ها وجود مقررات و ضوابط نوشته یا نانوشته‌ای است که برای حضور هر شهروند در مدیریت عمومی کشور در تمامی سطوح وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

همزمان با شروع فصل پاییز و در آستانه بازگشایی مدارس، شبکه‌های سیما برنامه‌هایی مرتبط با جشن آغاز سال تحصیلی را تولید و پخش می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی صدای سخن با حضور معاون صدا، دبیر جشنواره و مدیر رادیو فرهنگ، فرهیختگان کشوری، مدیران و برنامه‌سازان در استودیو هشت معاونت صدا برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس اقتصادی می‌گوید: هنگامی که ارز کشور به قیمت‌های دستوری و مصنوعی که پایین‌تر از قیمت واقعی بازار است، به مصرف‌کنندگان از جمله مسافران، واردکنندگان و غیره توزیع می‌شود، بار این اختلاف قیمت به دوش قیمت ارز در بازار آزاد می‌افتد. این امر می‌تواند تأثیرات مخربی بر کلیه نظام اقتصادی داشته باشد.

وب‌گاه الف

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 7700 کلاس درس بالای 40 دانش‌آموز دارند، گفت: اگر سمپاد را از مدارس دولتی و مدارس خاص را از مدارس غیردولتی حذف کنیم، عملکرد مدارس دولتی از غیردولتی بهتر است.

وب‌گاه الف

همزمان با شروع فصل پاییز و در آستانه بازگشایی مدارس، شبکه‌های سیما برنامه‌هایی مرتبط با جشن آغاز سال تحصیلی را تولید و پخش می‌کنند.

وب‌گاه الف

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از تأیید 1700 راننده در تهران برای ارائه خدمات سرویس مدارس در سامانه سپند خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضوان حکیم زاده، در میزگرد آموزشی بررسی راهکار‌های ارتقا کیفیت مدارس دولتی که در شورای عالی آموزش و پرورش برگزار شده بود با اشاره به مفهوم عدالت آموزشی گفت: باید در وهله اول به معنای عدالت آموزشی توجه کنیم که فراهم کردن آموزش برای همه دانش‌آموزان و در مرحله دوم ارتقای کیفیت آموزشی است. وی با ادعای ابن مطلب که 98 درصد دانش آموزانی که وارد دوره...