دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران برنامه‌های این سازمان را در استقبال از مهر و بازگشایی مدارس تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشریح پیشنهادات برای اصلاح مصوبه کنکوری گفت: این تغییرات مربوط به کنکور 1404 نخواهد بود و پس از تصویب، در کنکور 1405 اجرا می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم بلاگرها نباید دانش‌آموزان را برای جمع‌آوری دنبال کننده در فضای مجازی در معرض استرس و تنش قرار دهند و تصاویر آنها را منتشر کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، در حاشیه کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در پاسخ به این سوال که بسیاری از داوطلبان کنکور به تراز نمرات امتحانات نهایی و تأثیر این نمرات گلایه دارند، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی روی مصوباتش، تعصب جاهلانه ندارد؛ همچنین مصوباتش با نظرات کارشناسی کارشناسان و صاحب نظران گرفته شده است. با این حال...

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی دلیل بازماندگی از تحصیل نیست گفت: تا حالا کسی نبوده که ثبت‌نام آن را انجام ندهیم، باید دلایل بازماندگی از تحصیل افراد دقیق تحلیل شود ولی آنچه که مهم است ما در آموزش و پرورش نباید دست رد بر ثبت‌نام کسی بزنیم.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشریح پیشنهادات برای اصلاح مصوبه کنکوری گفت: این تغییرات مربوط به کنکور 1404 نخواهد بود و پس از تصویب، در کنکور 1405 اجرا می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه آموزش‌وپرورش به‌تنهایی دلیل بازماندگی از تحصیل نیست، گفت: «تا حالا کسی نبوده که ثبت‌نام آن را انجام ندهیم. باید دلایل بازماندگی از تحصیل افراد دقیق تحلیل شود، ولی آنچه که مهم است ما در آموزش‌وپرورش نباید دست رد بر ثبت‌نام کسی بزنیم.»

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در واکنش به اعتراض داوطلبان کنکور به تأثیر نمرات درسی، توضیحاتی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو انجمن فیزیوتراپی ایران، درباره انتخاب کیف و کوله پشتی دانش آموزان، توصیه هایی به والدین داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی کاظمی در مراسم جشن جوانه‌ها به دختران دانش آموز گفت: 6 سال پیش در چنین روزی، شما دانش آموزان در جشن شکوفه‌ها وارد مدرسه شدید و امروز بعد از شش سال در مراسم جشن جوانه‌ها شرکت می‌کنید این یعنی شما بزرگتر شده‌اید و مسئولیت‌های نظام تعلیم و تربیت به محصول رسیده است. وی با بیان اینکه در جشن جوانه‌ها شاهد به ثمر نشستن میوه‌های باغ تعلیم و...

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه معلمان اجازه ندارند دانش‌آموز را ابزار جمع‌آوری فالوئر کنند، گفت: «معلم بلاگرها معمولاً از مدارس غیردولتی هستند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بروز اغلب نارسایی‌های موجود کشور از گزینش‌ها آغاز می‌شود. منظور از گزینش‌ها وجود مقررات و ضوابط نوشته یا نانوشته‌ای است که برای حضور هر شهروند در مدیریت عمومی کشور در تمامی سطوح وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش به تازگی ضوابطی را درحوزه معلم بلاگری در شورای عالی آموزش و پرورش تدوین کرده است تا فعالیت معلمان در فضای مجازی را ساماندهی کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان اجازه ندارند دانش‌آموز را ابزار جمع‌آوری فالوئر کنند، گفت: معلم بلاگرها معمولاً از مدارس غیردولتی هستند. ورود دوربین به کلاس درس و بلاگری توسط برخی معلمان، پدیده قابل تأملی...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان اجازه ندارند دانش‌آموز را ابزار جمع‌آوری فالوئر کنند، گفت: معلم بلاگرها معمولاً از مدارس غیردولتی هستند.

وب‌گاه فرارو

جشن جوانه‌ها و آغاز سال‌تحصیلی برای دانش‌آموزان کلاس هفتمی هم‌زمان با سراسر کشور نواخته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زنگ جوانه‌ها صبح امروز (چهارشنبه 28 شهریور) همزمان با سراسر کشور در مدرسه کریمه اهل بیت (ع) منطقه 2 شهر تهران نواخته شد. علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم با بیان اینکه در روز‌های پایانی تابستان قرار داریم و با آغاز پاییز و ماه مهر همه مدارس کشور به مدار خدمت برمی‌گردند گفت: دانش آموزان در مدارس حضور پیدا می‌کنند و سال...