دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

با اعلام نتایج آزمون سراسری، شبکه شاد با همکاری وزارت آموزش و پرورش، برنامه‌هایی را برای کمک به دانش‌آموزان در انتخاب رشته فراهم کرده است.

وب‌گاه فرارو

اقدامات، برنامه‌ها و تجربه‌های دانشگاه‌های نوآور و کارآفرین نشان می‌دهد که برای تحقق این امر دانشگاه بایستی دارای استقلال قابل توجه و معناداری از دولت باشد و همزمان تعاملات گسترده و سازنده‌ای میان چهار بخش دانشگاه، دولت، جامعه و صنعت برقرار باشد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا فراجا از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با تبلیغات در فضای مجازی مبنی بر انتخاب رشته و قبولی تضمینی در دانشگاه، کلاهبرداری می‌کرد.

وب‌گاه فرارو

در روزهای اخیر با انتشار عکس‌هایی از 2بنا، یکی برج طغرل و دیگری ساختمان میرزا نبی‌خان در پایتخت، این‌بار هم انگشت اتهام مخالفان به سمت شهرداری نشانه رفت.

وب‌گاه فرارو

استعداد را می‌توان ویژگی ذاتی، خاص و منحصر به فرد تعریف نمود که باعث تمایز افراد نوع بشر از یکدیگر می‌باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشی از کسری معلم به واسطه گروهی از بازنشستگان فرهنگی تامین می‌شود که مایل به ادامه فعالیت در سیستم آموزشی کشور هستند و گروهی به واسطه استخدام نیرو‌های ماده 28، بخشی هم از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی جذب سیستم آموزشی کشور خواهند شد. بخشی از کسری معلم به واسطه گروهی از بازنشستگان فرهنگی تامین می‌شود که مایل به ادامه فعالیت در سیستم آموزشی کشور هستند و گروهی به واسطه...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: «روزهای پنجشنبه و جمعه (15 و 16 شهریور) کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.»

وب‌گاه فرارو

علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران در خصوص سخنان معاون شهردار در رابطه با صندلی جلبکی که به اندازه 4 درخت اکسیژن تولید می‌کند گفت: با تشکر از باقری و صندلی جلبکی شان.

وب‌گاه فرارو

استاد پژوهشکده مهندسی سازه ضمن اشاره به اینکه براساس هیچ مبنای علمی این امکان وجود ندارد که بتوان 12 ثانیه قبل از اینکه زلزله به نقطه‌ای برسد، حسگرهای ما آن را تشخیص دهند، گفت: «امروزه و با توجه به آنچه در دنیای علمی مطرح است دستگاهی را نداریم که بتواند زلزله را 12 ثانیه زودتر تشخیص دهد.»

وب‌گاه فرارو

جانشین فرمانده پلیس راه کشور بر ضرورت افزایش دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌های کشور تاکید کرد و گفت که لازم است تمامی دستگاه‌ها به وظایف خود در خصوص حوادث رانندگی عمل کنند.

وب‌گاه فرارو

چندین سال است که با اوج‌گیری گرما، مردم در فصل تابستان مزه قطعی برق را می چشند. هر ساله پس از گذشت بیست مرداد یک شکست دمایی در کشور رخ میداد که اینبار رخ نداد. در واقع تقاضا بالا بوده و از طرفی دیگر یکی از نیروگاه های برق آبی را از دست دادیم

وب‌گاه فرارو

ظرف یک ماه پس از لازم الاجراء شدن این قانون، نسبت به برخورد قانونی با کلیه اتباع غیرمجاز ساکن در ایران و طرد آن‌ها به کشور متبوع خود اقدام نماید.

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از نحوه پاسخگویی شهرداری تهران به سوالات و تذکرات اعضای شورا گفت: «در شورای ششم از ابتدای دوره یک تقسیم‌بندی جدی بین اعضا صورت گرفت و این هم به سال اول شورا برمی‌گردد.»

وب‌گاه فرارو

به گفته رئیس موسسه تحقیقات جمعیتی کشور میانگین سن در اولین ازدواج زنان و مردان کشور به ترتیب به میزان 5.5 و 3.5 سال تفزایش یافته است.

وب‌گاه فرارو

«انتقال پرواز‌های خارجی از زمان شب به روز تصمیم ما در فرودگاه حضرت امام نبوده بلکه ایرلاین‌های خارجی درخواست کرده‌اند که پروازهایشان به ایران از ساعات شب به روز تغییر کند و ما هم با این درخواست موافقت و با شرکت‌های هواپیمایی خارجی همکاری می‌کنیم.»

وب‌گاه فرارو

جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: «با توجه به افزایش پرواز‌ها در روز‌های پایانی ماه صفر، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در ا‌دامه نظارت‌های مستمر خود به‌منظور حفظ مصالح عمومی و اطمینان از رعایت نرخ‌های تعیین‌شده، به‌طور ویژه در این ایام نسبت به پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده است.»