دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: امسال کمبود معلم و کلاس درس نخواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: امسال کمبود معلم و کلاس درس نخواهیم داشت.

وب‌گاه تابناک

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام اقدامات انجام شده جهت شروع سال تحصیلی و همچنین برگزاری آزمون استخدامی و توانمندسازی معلمان با سابقه زیر پنج سال، در عین حال تاکید کرد که امسال کمبود معلم و کلاس درس نخواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در مورد تعیین تکلیف آخرین وضعیت معلمان خریدخدمات توضیحاتی ارائه داد. عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در مورد تعیین تکلیف آخرین وضعیت معلمان خریدخدمات توضیحاتی ارائه داد. سیدحسن هاشمی در مورد تعیین تکلیف آخرین وضعیت معلمان خریدخدمات، گفت: در جلسه‌ای که اعضای کمیسیون آموزش با کاظمی، وزیر آموزش‌وپرورش، داشتند مباحث و موضوعات اصلی سیستم...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده پیشین مجلس گفت: شما نمی‌توانید بگویید مسأله بانک‌ها، سوئیفت و FATF فقط مربوط به بانک مرکزی یا وزیر اقتصاد و دارایی که عضو دولت هستند بوده و آن‌ها باید رأی بدهد. نه، وزیر آموزش و پرورش، وزیر امورخارجه، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و همه وزرا باید رای دهند که به آن مسئولیت تضامنی می‌گویند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

200 نفر از کارمندان فنی وزارتخانه های کار و امور اجتماعی، کشاورزی، راه و ترابری، آموزش و پرورش، تعاون و امور روستاها، سازمان شاهنشاهی و خدمات اجتماعی دفتر سازمان هایی که در امور تعلیمات حرفه ای فعالیت دارند تا یک هفته دیگر به ایتالیا اعزام می شوند تا در مرکز آموزش سازمان بین‌المللی کار در شهر تورین به مدت 3 ماه در رشته های مدیریت و مربی‌گری تحت تعلیم قرار گیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

خبرگزاری مهر

برخی گمان می‌کنند کار خیر لزوما در پخش بسته غذایی و صرف هزینه مادی خلاصه می‌شود اما گاهی کمک به تعلیم و تربیت در جامعه از هر فعالیت دیگری موثرتر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هفته گذشته بود که تعدادی از مدیران مدارس منطقه 18 شهر تهران از قطع آب مدارس به‌دلیل بدهی فاضلاب خبر دادند. هفته گذشته بود که تعدادی از مدیران مدارس منطقه 18 شهر تهران از قطع آب مدارس به‌دلیل بدهی فاضلاب خبر دادند. به گزارش عرشه آنلاین؛ در حالی که آب و فاضلاب استان تهران هنوز هیچ پاسخی برای این اقدام خود ارائه نکرده است، این‌بار مدیران مدارس منطقه 8 شهر تهران نیز از قطع آب 40 مدرسه در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، کمبود فضای آموزشی در استان‌های مهاجر پذیر را تنها گوشه‌ای از مشکلات حضور بی‌برنامه اتباع بیگانه در برخی از شهرهای کشور دانست. رمضان رحیمی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، کمبود فضای آموزشی در استان‌های مهاجر پذیر را تنها گوشه‌ای از مشکلات حضور بی‌برنامه اتباع بیگانه در برخی از شهرهای کشور دانست. به گزارش عرشه آنلاین؛ عضو کمیسیون آموزش،...

خبرگزاری مهر

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی اصلی سازمان بهزیستی در دوره جدید تصمیم گرفت از عموم مردم و مددجویان بهزیستی بخواهد در انتخاب رئیس سازمان بهزیستی مشارکت داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدحسن هاشمی در مورد تعیین تکلیف آخرین وضعیت معلمان خریدخدمات، گفت: در جلسه‌ای که اعضای کمیسیون آموزش با کاظمی، وزیر آموزش‌وپرورش، داشتند مباحث و موضوعات اصلی سیستم آموزشی ازجمله کمبود معلم بررسی شد. سیدحسن هاشمی در مورد تعیین تکلیف آخرین وضعیت معلمان خریدخدمات، گفت: در جلسه‌ای که اعضای کمیسیون آموزش با کاظمی، وزیر آموزش‌وپرورش، داشتند مباحث و موضوعات اصلی سیستم آموزشی ازجمله کمبود...

وب‌گاه فرارو

مدیرکل توسعه کمی و کیفی کودکستان‌های سازمان ملی تعلیم‌وتربیت کودک وزارت آموزش وپرورش از پلمب مهدهای کودک بدون مجوز از مهر امسال خبر داد و گفت: «خانواده‌ها در صورت اخذ شهریه بیشتر توسط کودکستان‌ها از طریق سامانه شکوا اطلاع‌رسانی کنند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود 6 هزار نیرو به غیر از نیرو‌های رسمی در امر پرورش دانش آموزان به این معاونت کمک می‌کنند. معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود 6 هزار نیرو به غیر از نیرو‌های رسمی در امر پرورش دانش آموزان به این معاونت کمک می‌کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در شورای عالی فرهنگی تصویب شد که نخبگان فرهنگی هنری، علمی و ورزشی...

خبرگزاری تسنیم

انتخاب معاونان و مدیران برای وزارت آموزش و پروش و مدارس از اهمیت به سزایی برخوردار است؛ تشکیل کمیته انتصابات با حضور افراد همه‌چیزدان نه تنها به شایسته‌گزینی و تحول منجر نخواهد شد بلکه همانند گذشته مانع مهمی در راه شنیدن صدای مخاطبان است.