دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از قطع آب برخی مدارس در منطقه 18 شهر تهران، حالا این اتفاق برای حدود 40 مدرسه دولتی در منطقه 8 شهر تهران "به دلیل بدهی فاضلاب" رخ داده است.

خبرگزاری مهر

معاون اسبق فرهنگی وزارت آموزش وپرورش گفت: ماده واحده‌ای در شورای عالی آموزش و پرورش تهیه شده است که بر اساس آن هیچ فردی و نهادی حق انتشار تصاویر دانش‌آموزان بدون اجازه ولی آنها را ندارد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

پس از قطع آب برخی مدارس در منطقه 18 شهر تهران، حالا این اتفاق برای حدود 40 مدرسه دولتی در منطقه 8 شهر تهران "به دلیل بدهی فاضلاب" رخ داده است!

وب‌گاه گسترش

وزیر پیشین آموزش و پرورش کشور، چالش‌های موجود در این حوزه را ناشی از درک نادرست از اهمیت آموزش و پرورش، مشکلات ساختاری و تضعیف گفتمان مرتبط با آن دانست و به نقش حیاتی رسانه‌ها در رفع این چالش‌ها اشاره کرد.

خبرگزاری مهر

داوطلبان کنکور 1403 می توانند از خدمات شبکه دانش آموزی شاد برای انتخاب رشته بهتر و دقیق‌تر استفاده کنند.

وب‌گاه فرارو

هم‌زمان با داغ شدن مجدد حذف مصوبه تأثیر قطعی معدل بر نتایج کنکور، مسئولان تصمیم‌گیر در این زمینه با تأکید بر اینکه این مصوبه حذف‌شدنی نیست یا در صورت حذف، تغییرات آن به داوطلبان کنکور امسال نمی‌رسد، آب پاکی را روی دست چشم انتظاران این تغییر ریختند.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت ساماندهی و تعیین تکلیف نیروی انسانی سازمان نهضت سواد آموزی تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: «براساس آمار و بررسی‌های مرکز پژوهش‌های مجلس در سال‌تحصیلی جدید با کمبود 176 هزار معلم روبه‌رو خواهیم بود.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیشترین سرچ گوگل اتباع افغان مربوط به مهاجرت و ویزا است بیشترین سرچ گوگل اتباع افغان مربوط به مهاجرت و ویزا است به گزارش عرشه آنلاین؛ اخبار مرتبط با تحولات افغانستان اعم از طالبان و موضوعات امنیتی و همچنین مسائلی چون مهاجرت و ویزا و موضوعات مانند تحصیل و آموزش بیشترین جستجو را در گوگل توسط مهاجران داشته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر پیشین ورزش گفت: آمایش سرزمینی و طرح ملی پیشرفت ورزش کشور 2 هدیه خوب به دنیامالی است و ما همه‌گونه اطلاعات را در این طرح مستند کرده‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی سهم نمره سابقه تحصیلی برای سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در رشته‌های پرمتقاضی برای سال تحصیلی 1402- 1403 در پایه دوازدهم به میزان 40 درصد با تاثیر قطعی است.

وب‌گاه الف

همزمان با داغ شدن مجدد حذف مصوبه تاثیر قطعی معدل بر نتایج کنکور، مسئولان تصمیم گیر در این زمینه با تاکید بر اینکه این مصوبه حذف شدنی نیست یا در صورت حذف، تغییرات آن به داوطلبان کنکور امسال نمی رسد، آب پاکی را روی دست چشم انتظاران این تغییر ریختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش در سی و سومین جلسه اتاق وضعیت نیروی انسانی بر تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات و سازمان نهضت سوادآموزی و همچنین رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی تاکید کرد. وزیر آموزش و پرورش در سی و سومین جلسه اتاق وضعیت نیروی انسانی بر تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات و سازمان نهضت سوادآموزی و همچنین رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی تاکید کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علیرضا کاظمی صبح امروز در...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: بر اساس آمار و بررسی‌های مرکز پژوهش‌های مجلس در سال تحصیلی جدید با کمبود 176 هزار معلم روبرو خواهیم بود.