دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه فرارو

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند از امروز 14 شهریور با مراجعه به سایت سنجش انتخاب رشته کنند.

خبرگزاری تسنیم

آقای کاظمی برای جامه عمل پوشاندن به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر طراحی ساز و کاری شبیه معرفی وزرا در انتخاب معاونان و مدیران وزارتخانه، در گام اول نیاز دارد الگوی شایستگی مدیران ستادی و بخصوص مدیریت‌های تخصصی را تدوین کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها خبری قابل تامل در فضای خبری کشور دست به دست می‌شود که مربوط به سخنان معاون آموزش ابتدایی وزیر محترم آموزش و پرورش که گفته است؛ 164 هزار کودک بازمانده از تحصیل داریم که از این میان برخی بیماری صعب‌العلاج دارند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه آمار دانش‌آموزان پایه اول براساس آمار موالید شش سال قبل ثبت احوال گرفته شده که خیلی دقیق نیست، گفت: «حدود 10 تا 12 هزار نفر براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده برای ثبت نام مراجعه نکرده‌اند؛ لذا از والدین این کودکان می‌خواهیم زودتر اقدام کنند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان سنجش اعلام کرد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند از امروز 14 شهریور با مراجعه به سایت سنجش انتخاب رشته کنند. نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1403 شامل نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت به گزارش عرشه آنلاین، سازمان سنجش اعلام کرد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته...

خبرگزاری تسنیم

علیرغم هشدارهای رسمی مبنی بر ممنوعیت قطع انشعاب مدارس اما فاجعه قطع آب مدارس توسط آب و فاضلاب به دلیل بدهی فاضلاب در حال تکرار است و طی روزهای اخیر آب بیش از 40 مدرسه شهر تهران به دلیل عدم پرداخت بدهی فاضلاب قطع شد!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان از امروز چهارشنبه - 14 شهریورماه - به مدت پنج روز فرصت دارند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org، رشته محل‌های انتخابی خود را به ترتیب اولویت علاقه‌مندی در فرم ویژه انتخاب رشته درج کنند. دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته پذیرش با آزمون و همچنین راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون» در همه گروه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک اقتصاددان گفت: اصلاحات در زمان تحریم مانند شلیک به یک هدف متحرک است. همه نیروها همراهی می‌کنند تا در بازار انرژی یک اقدام اصلاحی صورت بگیرد، اما با یک جهش ارز دوباره همه اقدامات بی‌اثر می‌شود. بنابراین بدون اصلاح روابط خارجی، اصلاحات اقتصادی صرفاً یک فرآیند بسیار پرهزینه و مستهلک‌کننده اجتماعی و سیاسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وزیر آموزش‌وپرورش در جلسه ستاد پروژه مهر بر دو موضوع تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه و تحلیل نتایج کنکور 1403 تاکید کرد. وزیر آموزش‌وپرورش در جلسه ستاد پروژه مهر بر دو موضوع تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه و تحلیل نتایج کنکور 1403 تاکید کرد. علیرضا کاظمی عصر روز گذشته در هجدهمین جلسه ستاد پروژه مهر با قدردانی از تلاش مجدانه اعضای پروژه مهر استان ها، اظهار کرد:...

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد پروژه مهر بر تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه تاکید کرد و گفت: نتیاج کنکور باید در بخش‌های مختلف تحلیل شود.

وب‌گاه الف

فرم انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری سال 1403 روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

وزیر آموزش‌وپرورش در جلسه ستاد پروژه مهر بر دو موضوع تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه و تحلیل نتایج کنکور 1403 تاکید کرد.

وب‌گاه گسترش

یکی از چالش‌هایی که نظام آموزش کشور هر سال با آن مواجه است، موضوع جذب نیروی انسانی و تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی و خرید خدمات به استخدام رسمی است. نیروهای خرید خدمات افرادی هستند که تحت شرایط سخت کاری، با حقوق بسیار پایین و وضعیت بیمه‌ای نامناسب به فعالیت مشغول هستند.

وب‌گاه تابناک

وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد پروژه مهر بر دو موضوع تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه و تحلیل نتایج کنکور 1403 تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

افزایش قیمت ملک، مالکان قدیمی دو مدرسه در محمدشهر البرز را به فکر تملک و پلمب این دو مدرسه انداخت و برای معامله به هیچ قیمت پیشنهادی پاسخ مثبت نمی‌دهند. وزیر آموزش و پرورش برای کمک به حل این مشکل با رئیس قوه قضائیه مکاتبه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون میراث فرهنگی استان تهران می‌گوید: «در ترمیم و تخریب ابنیه تاریخی شهر تهران که اخیرا توسط شهرداری انجام شده است، هیچگونه هماهنگی با میراث فرهنگی انجام نشده است.»