دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در متن اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش که مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی این وزارتخانه در اختیار رسانه‌ها قرار داده، آمده است: «به اطلاع فرهنگیان فرهیخته می‌رساند اولویت اول آموزش و پرورش بازگشایی بی دغدغه و بانشاط مدارس در مهر ماه است و اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تشکیل کمیته انتصابات و گمانه زنی در خصوص ترکیب اعضای آن فاقد اعتبار و صحت است.»

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امور اداری استخدامی کشور با بیان اینکه 40 درصد نیروی کارمندان دولت در وزارت آموزش و پرورش مشغول هستند، گفت: منطقی است که 40 درصد از بودجه عمومی کشور نیز به این وزارتخانه تعلق بگیرد و این درحالی که امروز این بودجه حدود 10 درصد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آموزش و پرورش به انتشار خبر تشکیل «کمیته انتصابات» در فضای مجازی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جلسه مشترک وزیر آموزش و پرورش با رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور, علیرضا کاظمی از برگزاری آزمون استخدامی سال 1404 آموزش‌وپرورش تا دی خبر داد. وزارت آموزش‌وپرورش زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام کرد. وزیر آموزش و پرورش گفت که آزمون استخدامی تا دی ماه برگزار خواهدشد. قرار است در این آزمون، حدود 50 هزار نفر در آزمون وزارت آموزش و پرورش شرکت کرده و جذب شوند. زمان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اقتصاددانان معتقدند نظام اداری در کشور ما اصلی‌ترین و اولین قربانی حامی‌پروری است و برای اداره کارآمد کشور و مبارزه با فساد اداری چاره‌ای جز مهار این عارضه خطرناک نیست.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش با هدف بررسی و ساماندهی منابع نیروی انسانی در این وزارتخانه با رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 1403 فردا 13 شهریور فعال می شود. همزمان ویژه‌نامه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری به منظور کمک به انتخاب رشته داوطلبان منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردا 13 شهریور سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 1403 فعال می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا 13 شهریور سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 1403 فعال می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

آموزش و پرورش: عکس پروفایل به تنهایی موجب عدم احراز صلاحیت نمی‌شود

خبرگزاری مهر

سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 1403 فردا 13 شهریور فعال می شود. همزمان ویژه‌نامه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری به منظور کمک به انتخاب رشته داوطلبان منتشر شده است.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزات آموزش و پرورش درخصوص مطالب منتشر شده درباره گزینش نومعلمان و عکس‌های پروفایل که مانع انتخاب آن‌ها شده است توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گفت:‌وضعیت ساماندهی کلاس‌ها بررسی می‌شود و قرار شد بازنشستگان و عزیزانی که مایل هستند بتوانند به شکل داوطلبانه خدماتشان را ادامه بدهند. بحث معلمان خرید خدمات با تدبیری انجام شد و با همکاری‌هایی که با دانشگاه فرهنگیان صورت گرفت و علی رغم نگرانی‌هایی که قبلا وجود داشت از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود وضعیت ساماندهی کلاس‌ها بررسی می‌شود و قرار شد بازنشستگان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری به خبرها پیرامون انتصابش به مدیرعاملی خبرگزاری دولت، ایرنا واکنش نشان داد. محمد مهاجری به خبرها پیرامون انتصابش به مدیرعاملی خبرگزاری دولت، ایرنا واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمد مهاجری فعال رسانه‌ای در واکنش به خبر منتشر شده درباره انتصابش به مدیرعاملی خبرگزاری ایرنا نوشت: امروز رسانه‌های مختلفی از انتصابم به مدیرعاملی خبرگزاری ایرنا خبر داده‌اند و بسیاری از دوستان...

وب‌گاه الف

روابط عمومی دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزات آموزش و پرورش درخصوص مطالب منتشر شده درباره گزینش نومعلمان و عکس‌های پروفایل که مانع انتخاب آنها شده است توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌شکستن پای پیمان معادی فیلمبرداری سریال «ازازیل» حسن فتحی را با مشکل مواجه کرده است. شکستن پای پیمان معادی، فیلمبرداری سریال «ازازیل» را با مشکل مواجه کرده است. شکستن پای پیمان معادی فیلمبرداری سریال «ازازیل» حسن فتحی را با مشکل مواجه کرده است.