دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس حوزه امنیت اجتماعی توضیحاتی را درباره پیامدهای اجتماعی حضور اتباع بیگانه غیرمجاز در کشور ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود پزشکیان با حضور در برخی از مراسم های تودیع و معارفه وزرای خود، به نکاتی درخصوص برنامه کلی دولت چهاردهم، وظایف هر وزارتخانه و ملاک حضور افراد در دولت اشاره داشته است.

خبرگزاری مهر

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با اشاره به جذب بیش از 15 هزار مشاور و مربی پرورشی گفت: اگر قرار است اتفاق تربیتی ویژه‌ای بیفتد همه ارکان جامعه باید به کمک آموزش و پرورش بیایند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: مسن ترین زائر پیاده امسال دهه پایانی ماه صفر، پیرمردی 85 ساله از شهرستان مراغه و کوچک‌ترین زائر، طفلی یک ساله از سبزوار به همراه پدر و مادرش بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کل توسعه کمی و کیفی کودکستان‌های سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش گفت: خانواده ها در صورت اخذ شهریه بیشتر توسط کودکستان‌ها از طریق سامانه شکوا اطلاع‌رسانی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گفت: وضعیت ساماندهی کلاس‌ها بررسی می‌شود و قرار شد بازنشستگان و عزیزانی که مایل هستند بتوانند به شکل داوطلبانه خدماتشان را ادامه بدهند. بحث معلمان خرید خدمات با تدبیری انجام شد و با همکاری‌هایی که با دانشگاه فرهنگیان صورت گرفت و علی رغم نگرانی‌هایی که قبلا وجود داشت از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وب‌گاه الف

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (علیه‌السلام) گفت: مسن ترین زائر پیاده امسال دهه پایانی ماه صفر، پیرمردی 85 ساله از شهرستان مراغه و کوچک‌ترین زائر، طفلی یک ساله از سبزوار به همراه پدر و مادرش بودند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد که حدود 10 تا 12 هزار کودک واجد شرایط برای ورود به کلاس اول ابتدایی هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند. وی از والدین خواست هرچه سریع‌تر اقدام به ثبت‌نام کنند، زیرا تاخیر در این امر ممکن است منجر به مشکلاتی در دریافت کتب درسی تا اول مهر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

از بیان مسئله تا حل مسئله فاصله بسیار وجود دارد. شاید یکی از تفاوت های اساسی آقای دکتر پزشکیان با اسلاف خود این باشد که او در بیان مسئله جسور و بدون ملاحظات مرسوم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دستگاه قضا در حکمی حجت الاسلام والمسلمین عابدی را به عنوان رئیس دیوان عدالت اداری منصوب کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس دستگاه قضا در حکمی حجت الاسلام والمسلمین عابدی را به عنوان رئیس دیوان عدالت اداری منصوب کرد. همچنین با حکم رئیس عدلیه، حجت الاسلام والمسلمین مظفری مستشار دیوانعالی کشور شد.

وب‌گاه فرارو

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع کلانشهر‌های کشور از اجرای جشن‌های فراگیر هم‌زمان با آغاز سال‌تحصیلی در تهران و سایر شهر‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه در این همایش دو روزه آخرین دستاورد‌های محققان در ایران و جهان به‌صورت سخنرانی ارائه می‌شود، گفت: سالانه 700 هزار نفر در جهان بر اثر خودکشی به‌عنوان یک چالش بزرگ بهداشت عمومی جان خود را از دست می‌دهند و هر خودکشی پیامد‌های اجتماعی، عاطفی و اقتصادی گسترده‌ای را به‌همراه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش‌وپرورش: 12000 واجد شرایط ورود به اول ابتدایی هنوز ثبت نام نکرده اند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه آمار دانش‌آموزان پایه اول براساس آمار موالید شش سال قبل ثبت احوال گرفته شده که خیلی دقیق نیست، گفت: «حدود 10 تا 12 هزار نفر براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده برای ثبت نام مراجعه نکرده‌اند؛ لذا از والدین این کودکان می‌خواهیم زودتر اقدام کنند.» به گزارش عرشه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع کلانشهرهای کشور از اجرای جشن های فراگیر همزمان با آغاز سال تحصیلی در تهران و سایر شهرهای کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع کلانشهرهای کشور از اجرای جشن های فراگیر همزمان با آغاز سال تحصیلی در تهران و سایر شهرهای کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در هجدهمین جلسه ستاد پروژه مهر با قدردانی از تلاش مجدانه اعضای پروژه مهر استان‌ها، اظهار کرد: به استان‌هایی که در خصوص ساماندهی نیروی انسانی دچار ضعف عملکردی هستند، کمک شود تا هر چه سریع‌تر استان برای بازگشایی مدارس آماده شود. وی با بیان اینکه حضور جدی و شبانه روزی در...