دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری در یادداشتی از بازبودن پرونده‌های مهم برخی حوادث از جمله سقوط عادی بالگرد شهید رئیسی انتقاد کرد. یک فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی از بازبودن پرونده‌های مهم برخی حوادث از جمله سقوط عادی بالگرد شهید رئیسی انتقاد کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمد مهاجری در یادداشتی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: مقامات اف‌بی‌آی رسما اعلام کردند ترور ترامپ نتیجه‌ی یک تصمیم شخصی و بدون عامل خارجی...

خبرگزاری مهر

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: سرمایه‌های اصلی ما در مدارس ابتدایی است و مهم‌ترین ثروت کشور کودکان این سر زمین هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش در حکمی «رضوان حکیم‌زاده» را به سمت معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش منصوب کرد. وزیر آموزش و پرورش در حکمی «رضوان حکیم‌زاده» را به سمت معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش منصوب کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ گفتنی است در رزومه رضوان حکیم زاده مسؤلیت معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، عضو حقیقی هیات امنای سازمان پژوهش وبرنامه ریزی آموزشی، مدیرکل برنامه بودجه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی در نشست شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: بازگشایی مدارس در مهرماه مهمترین ماموریت و راهبرد پیش روی ماست. بنابراین بیشترین تمرکز باید روی این موضوع باشد به همین منظور لازم است تقسیم کار انجام و اقدامات مطلوب نیز طراحی شود. وی تاکید کرد: بیشترین تلاش و همت باید برای بازگشایی مدارس صورت گیرد که برای تحقق این مهم نیاز به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی نفرات برتر کنکور 1403 در گروه‌های آزمایشی پنجگانه اعلام شد. «آرتا قلعه‌باغی» برگزیده رتبه 6 کنکور سراسری گروه تجربی تنها گیلانی است که با تلاش و پشتکار فراوان نامش را در لیست برترین‌های تک رقمی کنکور سراسری سال 1403 جای داده است. اسامی نفرات برتر کنکور 1403 در گروه‌های آزمایشی پنجگانه اعلام شد. «آرتا قلعه‌باغی» برگزیده رتبه 6 کنکور سراسری گروه تجربی تنها گیلانی است که با تلاش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

داوطلبان کنکور به اعمال شرط سنی دانشگاه فرهنگیان توسط آموزش وپرورش دقیقا دوماه مانده به کنکور اعتراض کردند داوطلبان کنکور به اعمال شرط سنی دانشگاه فرهنگیان توسط آموزش وپرورش دقیقا دوماه مانده به کنکور اعتراض کردند به گزارش عرشه آنلاین؛ شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از اعتراض داوطلبان کنکور دانشگاه فرهنگیان مبنی بر شرط سن خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این ماه، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران 87.4 میلیون تومان بود که حاکی از افزایش 1.8 درصدی نسبت به ماه قبل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: مجوز 30 مرکز جدید علمی کاربردی به شرط تضمین اشتغال صادر شد.

وب‌گاه فرارو

دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درباره گمانه‌زنی‌هایی که درباره تغییر مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مطرح می‌شود، گفت: «مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای سال آینده اجرایی می‌شود.»

خبرگزاری مهر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 21 تهران از اجرای تمهیدات شهرداری این منطقه با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به اینکه بازگشایی مدارس در مهرماه مهمترین ماموریت و راهبرد پیش روی ما است گفت: در کنار جوان‌گرایی و مدیر پروری نباید از نیروهای با انگیزه و مجرب غافل شویم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گفت: با اجرای طرح آمایش آموزش عالی علمی‌کاربردی از سال 1401 تاکنون بیش از نیمی از رشته محل‌های فاقد تقاضا در این دانشگاه حذف شدند.

خبرگزاری مهر

رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گفت: به منظور همراستایی در اجرای سیاست‌ها برنامه میان‌مدت برای احیای ظرفیت این دانشگاه از جمله ایجاد مراکز آموزش علمی‌کاربردی به شرط تضمین اشتغال تنظیم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل حوزه وزارتی و دستیار ویژه وزیر آموزش و پرورش با حکم علیرضا کاظمی منصوب شد مدیرکل حوزه وزارتی و دستیار ویژه وزیر آموزش و پرورش با حکم علیرضا کاظمی منصوب شد به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر آموزش و پرورش در احکامی جداگانه «اسماعیل بحری‌زاده» را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و همچنین «حجت اله ابوی ثانی» را نیز به سمت دستیار ویژه وزیر آموزش و پرورش منصوب کرد.