چهارشنبه 4 مهر 1403

آنتونیو کاسانو:/ دی‌ماریا بهترین خرید فصل و یک پدیده است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آنتونیو کاسانو:/ دی‌ماریا بهترین خرید فصل و یک پدیده است

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، آنخل دی ماریا را بهترین خرید تابستانی سری آ توصیف کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی‌ماریا در اولین بازی فصل خود در لباس یوونتوس نمایش فوق العاده داشته و طی 65 دقیقه موفق به زدن یک گل و ارسال یک پاس گل برابر ساسولو شد. البته این ستاره آرژانتینی در همین بازی مصدوم شد و اخبار حاکی از احتمال دوری یک ماهه آنخل دی‌ماریا از میادین است. آنتونیو کاسانو به تمجید از کیفیت این بازیکن پرداخته و مدعی شد یوونتوس در طول فصل می تواند به توانایی های این ستاره باتجربه تکیه کند.

آنتونیو کاسانو گفت: "یوونتوس، اینتر و میلان جدی ترین گزینه های قهرمانی و قوی‌ترین تیم‌های این فصل هستند. اینتر و یوونتوس هر دو در پنجره تابستانی تقویت شده اند و میلان از نظر من ضعیف‌تر، اما آگاه و بالغ تر از فصل گذشته شده است. روسونری می تواند ثابت می‌کند که همچنان در اوج است و می تواند امسال نیز برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه کند.

بهترین خرید تابستانی؟ آنخل دی‌ماریا یک پدیده است و ما هنوز او را کشف نکرده ایم. ما 15 سال است که دی‌ماریا را می شناسیم و البته مطبوعات همیشه او را دست کم گرفته اند. آنخل دی‌ماریا بازیکنی است که همیشه تفاوت می تواند سرنوشت یک مسابقه را رقم بزند. او در مقطع فعلی بهترین بازیکن سری آ محسوب می شود و تماشای بازی او برای من لذت بخش است. علیرغم تمام حرف هایی که در مورد دی‌ماریا زده شده، او یک بازیکن فوق العاده و سخت کوش است. اگر یوونتوس در فصل جاری به قدرت بازی این بازیکن تکیه کند، می تواند نتایج درخشانی بگیرد."

آنتونیو کاسانو:/ دی‌ماریا بهترین خرید فصل و یک پدیده است 2