سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

آنونس

آنونس

وب‌گاه عرشه آنلاین

با استقبال فوق العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از 1/5 میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله 1 روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد. در فاصله 1 روز مانده تا اکران از آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد. با استقبال فوق العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از 1/5 میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله 1 روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با استقبال فوق‌العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از 1/8 میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله 1 روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد.

وب‌گاه عصر ایران

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از مهمترین فیلم های غیرکمدی است که می تواند بار دیگر مخاطب سینما را با این ژانر آشتی دهد و رکوردهای فروش را جا به جا کند.

خبرگزاری تسنیم

چهارم اردیبهشت‌ماه ما را به یاد رادیو و تلاش رادیویی‌ها می‌اندازد؛ روزی که اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران نصب شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد از برخورد جدی با متخلفینی گفت که در تبلیغات شهری از قوانین عدول می‌کنند و یا تبلیغ فیلم‌هایی که سر از شبکه‌های ماهواره‌ای درمی‌آورد.

خبرگزاری تسنیم

نمایش «روزمرگی» به کارگردانی مشترک شیماه خاسب و امیرسپهر تقی‌لو از 19 فروردین در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیش پرده (آنونس) رسمی فیلم «آسمان غرب» و «تمساح خونی» منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیش پرده (آنونس) رسمی فیلم «آسمان غرب» و «تمساح خونی» منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پس از آغاز اکران فیلم سینمایی «آسمان غرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری، تیزر رسمی این اثر منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اول بار که جمشیدی نظر بدنه سینما و انبوه مخاطبان را به‌عنوان بازیگر نقش اولی که «بار عاطفی دارم داستان را بر دوش خود از تیتراژ ابتدایی تا انتهایی توانست بکشد» وقتی بود که او از نقش دوم سری فیلم‌های کمدی اطیابی‌ساز به نقش اول ارتقا پیدا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم ما 45 سال است که رمز موفقیت را در مقاومت و مبارزه برای قوی شدن در همه زمینه‌ها دانسته و در این راه به جای هزینه گزاف سازش، هزینه مقاومت را پرداخته‌اند و دستاوردهای حیرت‌آور آن را دیده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره کلرمون فرانسه به «سیاه سنگ» به کارگردانی سامان لطفیان و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تهیه‌کننده سریال ترور درباره زمان پخش سریال «ترور» که پیشتر اعلام شده بود همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به پخش می‌رسد، نیز توضیح داد که امیدواریم این اتفاق بیفتد و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخستین تصاویر از سریال «ترور» که درباره سردار شهید قاسم سلیمانی است در قالب تیزر این مجموعه اخیرا منتشر شده است.