چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

آکنه بالای 50 سالگی؟ در اینجا نحوه خلاص شدن از شر لکه‌های پوستی دوره یائسگی آمده است

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
آکنه بالای 50 سالگی؟ در اینجا نحوه خلاص شدن از شر لکه‌های پوستی دوره یائسگی آمده است

داروی خوراکی روآکوتان (ایزوترتینوئین) تاکنون استاندارد طلایی برای از بین بردن این عارضه بوده است، اما برای برخی افراد بدون عوارض جانبی ناخوشایند نیست. با این وجود، یک گزینه جدید هیجان انگیز به نام Avi Clear وجود دارد که لیزری مخصوص کنترل آکنه حتی در سطح شدید است و با هدف قرار دادن غدد چربی در پوست و سرکوب فعالیت آن‌ها به طور نامحدود عمل می‌کند.

فرارو - اگر در دهه پنجم عمر خود دچار آکنه شده اید شاید این پرسش برای تان مطرح شده باشد که آیا درمان غیر دارویی موثری برای برطرف کردن آن وجود دارد؟ آغاز ناگهانی آکنه در سال‌های یائسگی بسیار شایع است و همواره ناراحت کننده می‌باشد.

به گزارش فرارو به نقل از دیلی میل، داروی خوراکی روآکوتان (ایزوترتینوئین) تاکنون استاندارد طلایی برای از بین بردن این عارضه بوده است، اما برای برخی افراد بدون عوارض جانبی ناخوشایند نیست.

با این وجود، یک گزینه جدید هیجان انگیز به نام Avi Clear وجود دارد که لیزری مخصوص کنترل آکنه حتی در سطح شدید است و با هدف قرار دادن غدد چربی در پوست و سرکوب فعالیت آن‌ها به طور نامحدود عمل می‌کند. این کار سبوم (چربی ترشح شده غدد چربی پوست) را متوقف کرده و محرک کلیدی برای شروع آکنه را از بین می‌برد.

تقریبا 90 درصد از کسانی که سه جلسه 30 دقیقه‌ای (با فاصله یک ماه از یکدیگر) را با قیمت گزاف 4500 پوند این جلسات لیزر را پشت سر می‌گذارند شش ماه پس از آخرین جلسه پیشرفت‌های مشهودی را مشاهده می‌کنند.

از دست ندهید

آکنه بالای 50 سالگی؟ در اینجا نحوه خلاص شدن از شر لکه‌های پوستی دوره یائسگی آمده است

تفال به حافظ شنبه 26 اسفند 1402؛ سر ارادت ما و آستان حضرت دوست....

طرز تهیه شیرینی سابله روسی؛ شیرینی خوشمزه عید نوروز

تفال به حافظ جمعه 25 اسفند 1402؛ چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من...