یک‌شنبه 15 مهر 1403

آیت‌الله بهشتی: دولت‌های اسلامی در راه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی قدم برندارند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
آیت‌الله بهشتی: دولت‌های اسلامی در راه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی قدم برندارند

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس، آیت الله احمد بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری، در وبینار سی و هفتمین کنفرانس وحدت اسلامی که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، به سخنرانی پرداخت.

بهشتی در این وبینار امت اسلامی را متکثر و در حال افزایش دانست و گفت: ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم. مشترکات ما در مذاهب مختلف امت اسلامی کم نیست، ما باید به این اشتراکات اهمیت داده و اتحاد پیدا کنیم تا روز به روز به وحدت، انسجام، همدستی و همگرایی امت اسلامی بیفزاییم. جمهوری اسلامی همواره پرچمدار وحدت بوده است.

این عضو مجلس خبرگان در ادامه خطاب به دولت‌ها و ملل اسلامی گفت: از این جوامع اسلامی انتظار داریم ضمن تقبیح و محکوم‌سازی قرآن‌سوزی، هرگز در راه عادی‌سازی روابط با صهیونیست جهان‌خوار و اسرائیل، کوچک‌ترین قدمی برندارند؛ چرا که بزرگ‌ترین دشمن امت اسلام صهیونیسم است.

رئیس اسبق دانشگاه قم در ادامه تصریح کرد: صهیونیسم ریشه در آمریکا دارد و شاخ و برگ آن در شجره خبیثه منحوثه اسرائیل پدیدار شده است؛ بنابراین برای این که ما از خطرات صهیونیست بپرهیزیم و دور بمانیم، باید هرگز رابطه خود را به صهیونیست و اسرائیل عادی نکنیم و این دشمن بزرگ را همچنان دشمن تلقی کرده و مشوق آن عزیزان فلسطینی که در راه مبارزه با صهیونیسم همواره قربانی بودند و مقاومت قهرمانانه خود را به دنیای بشریت نشان می‌دهند، باشیم.

این فیلسوف اسلامی افزود: از حزب‌الله لبنان هم تشکر می‌کنیم که همواره پرچمدار مقاومت و یار، مددکار و پشتیبان فلسیطینی است که اسرائیل خانه و دیارش را غاصبانه تصرف کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: از همه آن‌هایی که در راه مقاومت علیه صهیونیست و اسرائیل می‌کوشند و تلاش می‌کنند و جهاد می‌کنند و شهید می‌دهند، صمیمانه تشکر می‌کنیم و توفیق آن‌ها را از خداوند بزرگ مسئلت می‌داریم.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

حزب الله لبنان

رژیم صهیونیستی

احمد بهشتی آیت الله احمد بهشتی تقریب مذاهب سی و هفتمین کنفرانس وحدت اسرائیل هفته وحدت کنفرانس وحدت اسلامی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
آیت‌الله بهشتی: دولت‌های اسلامی در راه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی قدم برندارند 2
آیت‌الله بهشتی: دولت‌های اسلامی در راه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی قدم برندارند 3
آیت‌الله بهشتی: دولت‌های اسلامی در راه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی قدم برندارند 4