دوشنبه 26 شهریور 1403

ابوالفضل پورعرب از بیمارستان مرخص شد؛ «اتللو» پاییز روی صحنه

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
ابوالفضل پورعرب از بیمارستان مرخص شد؛ «اتللو» پاییز روی صحنه

ابوالفضل پورعرب پس از جراحی «پا» از بیمارستان مرخص شده و در حال حاضر در منزل دوران نقاهت را می‌گذراند. او به پیگیری تمرین‌های نمایش «اتللو» ادامه می‌دهد و امیدوار است که این نمایش در پاییز روی صحنه تالار وحدت برود.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش خبری منتشر شد که ابوالفضل پورعرب، بازیگر برجسته سینما و تلویزیون، به دلیل عفونت «پا» تحت عمل جراحی قرار گرفته و در بیمارستان بستری شده است. خوشبختانه، پورعرب اکنون از بیمارستان مرخص شده است.

پورعرب قرار بود در اواخر شهریورماه نمایش «اتللو» را با بازیگرانی همچون احمد کاوری، نیوشا ضیغمی و چندی دیگر روی صحنه ببرد. با این حال، به دلیل بیماری و جراحی «پا»، اجرای نمایش به عقب افتاد.

علیرضا تقی‌پور تهیه‌کننده «اتللو» در گفت‌وگویی با تسنیم اعلام کرد که ابوالفضل پورعرب در حال حاضر دوران نقاهت را در منزل سپری می‌کند و پیگیر روند تمرین‌های نمایش «اتللو» است. این تهیه‌کننده تأکید کرد: «الان خوشبختانه آقای پورعرب تمرین‌های این نمایش را از نزدیک دنبال می‌کند و پیش‌بینی‌مان این است که فصل پاییز بتوانیم این نمایش را روی صحنه تالار وحدت ببریم.»

آخرین وضعیت فیلم «سگ»/ ابوالفضل پورعرب وارد سریال‌سازی می‌شود؟

وی افزود: «وضعیت جسمانی‌ام پس از دو بار عمل جراحی و قرار دادن «آتل ثابت» رو به بهبودی است و امیدوارم این نمایش به بهترین شکل و فاخرترین شرایط روی صحنه برود و مردم از تماشای آن لذت ببرند.»

ابوالفضل پورعرب، بازیگر 63 ساله سینما، بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند و فیلم‌های ماندگاری همچون «عروس»، «نرگس»، «چهره»، «دست‌های آلوده»، «غریبانه» و «مردی شبیه باران» را در کارنامه خود دارد.