سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران نتایج جلسات مدیران این اتاق با مدیران سازمان امور مالیاتی برای تعیین معافیت های جدید مالیاتی اصناف را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تاکنون پرونده‌ای مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی تشکیل نشده است گفت که برای رعایت تعطیلی واحدهای صنفی پرخطر در مناطق قرمز یا در وضعیت هشدار باید به مردم اطلاع رسانی شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - اتاق اصناف بجنورد در 2 ماه گذشته سه هزار و 200 بازرسی را از واحدهای صنفی مرکز استان خراسان شمالی با هدف کنترل و تنظیم بازار انجام داده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: هیچ کسی حق برخورد سلیقه‌ای با اصناف را ندارد و مشکلات و گرفتاری‌های کسبه و بازاریان استان باید در چارچوب قانون و مقررات عادلانه و منصفانه رسیدگی شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: نظارت بر بازار استان افزایش می‌یابد و به همین منظور گروه‌های بازرسی و نظارت با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و سازمان صنعت و معدن باید تمامی بازار را رصد کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز از نظارت ویژه بازرسان این اتاق با همکاری دستگاه های ذیربط بر فعالیت واحدهای صنفی استان طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.

خبرگزاری مهر

یک مقام مسئول گفت: به موجب مصوبه شورای هماهنگی تشدید کنترل و بازرسی، سازمان تعزیرات حکومتی شعبه ویژه‌ای را به مبارزه با احتکار و رسیدگی به تخلفات صنفی اختصاص می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرزاعلام کرد: دراجرای طرح ویژه بازرسی اصناف پرخطر ویژه آرایشگاه های زنانه، 50 واحد صنفی متخلف طی یک ماه گذشته پلمب شد.

خبرگزاری میزان

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده کالا‌های اولویت بازرسی و نظارت به صورت هفتگی جهت هدفمند نمودن بازرسی‌ها به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور ابلاغ گردد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزبازارهای شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران، با وجود افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید 19 و فوتی‌های ناشی از این بیماری در روزهای اخیر، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و کرونا به راحتی بین مردم شیوع می یابد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیر اجرایی طرح ساماندهی اصناف البرز اعلام کرد که ماموران نظارتی اتاق اصناف استان در اجرای طرح شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب، موفق به شناسایی هفت هزار و 770 واحد صنفی متخلف شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز از شناسایی و پلمب یک واحد تولید ماسک غیر بهداشتی درشهرستان کرج خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزارت راه و شهرسازی مکلف شد تا 2 هفته آینده دستورالعمل واگذاری احداث و بهره برداری از مجتمع های خدماتی و رفاهی در آزادراه های مشارکتی را تدوین کند.