سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری مهر

اقدام دولت در ایجاد سامانه ثبت معاملات سکه و خودرو براساس در آیین نامه قانون مبارزه با پولشویی، می‌تواند زمینه ساز برقراری مالیات بر عایدی سرمایه باشد اما دولت رغبتی به اجرای آن ندارد.

خبرگزاری ایسنا

معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه انتظار واحدهای صنفی این بود که در پی خسارات وارد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا کمک بلاعوض هم دریافت کنند، گفت که تاکنون بیش از 40 هزار واحد صنفی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا به این صنعت را بالغ بر 100 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و از افزایش بیش از 177 درصدی صادرات انواع مبلمان در سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بورس؛ تنها امید دولت در پوشش کسری بودجه، شواهد دال بر تائید کاهش نرخ بیکاری نیست و دلار 20 هزار تومانی هدیه دولت تدبیر و امید به مردم، سایر موضوعات اقتصادی مهم روزنامه‌ها است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران با تشریح برنامه های حمایتی اصناف، گفت: بر اساس مصوبه امروز ستاد تنظیم بازار همه انبارهای کالاهای سرمایه ای به خصوص لوازم خانگی و فولادی باید در سامانه انبارها ثبت و مورد رصد قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان ورامین گفت: وضعیت مناسب ورامین در مقابله با شیوع ویروس کرونا نتیجه همراهی اصناف در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری در زمان اجرای این طرح است و این قشر نقش مهمی در کنترل این بیماری دارد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران با اشاره به لزوم آمادگی اصناف برای موج احتمالی بعدی کرونا و استفاده از ظرفیت کسب‌وکارهای مجازی، گفت: اتاق اصناف درخواست بازنگری رسته‌های آسیب دیده از کرونا را به دولت ارائه کرده است و به نظر می‌رسد مدت زمان تعطیلی واحدهای صنفی که برای برخی رسته‌ها بیشتر بوده و همچنین میزان سرمایه‌گذاری در مشاغل مختلف از جمله موضوعاتی است که می‌تواند معیار دسته بندی مشاغل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر اتاق اصناف ایران گفت: بسیاری از کسب و کارها در شیوع کرونا متضرر شدند و درصد آسیب‌دیدگی آنها متفاوت است و پرداخت تسهیلات کرونا به آنها باید براساس درصد آسیب باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فقیهی با بیان اینکه از اول تیر بر اساس کدهای روی کالاها، شناسه کالا تعلق می‌گیرد گفت: خریداران مغایرت بین کد و شناسه کالا را به سامانه 124 گزارش کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه از اول تیر بر اساس کد‌های روی کالاها، شناسه کالا تعلق می‌گیرد گفت: خریداران مغایرت بین کد و شناسه کالا را به سامانه 124 گزارش کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فقیهی با بیان اینکه از اول تیر بر اساس کد‌های روی کالاها، شناسه کالا تعلق می‌گیرد گفت: خریداران مغایرت بین کد و شناسه کالا را به سامانه 124 گزارش کنند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رییس اتاق اصناف خراسان جنوبی گفت: اعلام آمادگی کرده‌ایم در صورت نیاز مانند گذشته در قالب گشت‌های مشترک با بهداشت، پلیس، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌ها برای نظارت و بازرسی از اصناف و اتحادیه‌ها همکاری داشته باشیم.

خبرگزاری دانا

مطابق دستورالعمل ابلاغ شده توسط سازمان حمایت، سازمان های صمت و بازرسان اصناف موظفند از چهارشنبه، 28 خرداد ماه، نسبت به انجام گشت ویژه نظارتی در بازار مصرف لوازم خانگی اقدام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مطابق دستورالعمل ابلاغ شده توسط سازمان حمایت، سازمان‌های صمت و بازرسان اصناف موظفند از چهارشنبه، 28 خرداد ماه، نسبت به انجام گشت ویژه نظارتی در بازار مصرف لوازم خانگی اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

مطابق دستورالعمل ابلاغ شده توسط سازمان حمایت، سازمان های صمت و بازرسان اصناف موظفند از چهارشنبه، 28 خرداد ماه، نسبت به انجام گشت ویژه نظارتی در بازار مصرف لوازم خانگی اقدام کنند.