سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری تسنیم

نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران با اشاره به تاثیر کرونا بر فعالیت صنوف و همچنین عملکرد دولت گفت: حدود 700 هزار واحد صنفی امروز در معرض خطر جدی هستند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - توسعه صادرات غیر نفتی راهکاری موثر برای اشتغال پایدار و تحول اقتصادی در سال جهش تولید در استان اصفهان است که باید برنامه ریزی و تلاش ویژه در این راستا بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - فرماندار آستانه اشرفیه بر لزوم تشدید نظارت همگانی و تقویت بازرسی بر فعالیت نانوایی های مناطق شهری و روستایی این شهرستان تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

براساس تصمیم شورای هماهنگی تشدید کنترل و نظارت بازار، 20 تیم برای گشت مشترک بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در سطح استان تهران تشکیل می شود.

خبرگزاری مهر

معاون وزارت تعاون گفت: بر اساس آخرین آمارها، تعداد 407 هزار واحد تاکنون در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تشریح دستورالعمل اعطای تسهیلات ویژه کرونا، پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات ویژه کرونایی امری ضروری است.

خبرگزاری میزان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست «کمیته راهبری اجرای دستورالعمل اعطای تسهیلات ویژه کرونا» بر ضروری بودن تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات ویژه کرونایی تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات ویژه کرونا امری ضروری است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات ویژه کرونایی را امری ضروری دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی متولی اطلاع رسانی به مخاطبان خود هستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران از کندی پرداخت تسهیلات به مشاغل متضرر از کرونا توسط بانک ها خبرداد و گفت: 166هزار واحد به بانک معرفی شده اند که بانکها تا پایان مردادماه مهلت دارند این تسهیلات را پرداخت کنند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: 10 میز توسعه صادرات صنوف تولیدی امسال به این استان اختصاص یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ممبینی گفت: توقع ما از واحد‌های صنفی کل کشور آن است که ضوابط دقیق بهداشتی را بسیار جدی‌تر بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز از اجرای طرح تشدید برخورد با واحدهای صنفی این استان طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی از نهایی شدن دستورالعمل کمیته اقدام صادراتی خبر داد و گفت: ایفای تعهدات ارزی بزرگترین دغدغه جامعه صادرکنندگان است که امیدواریم در بازگشت ارز حاصل از صادرات تسریع شود.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به گرانی‌ها و افزایش بازرسی‌ها برای کنترل قیمت، در خردادماه سال جاری 215 هزار و 472 فقره بازرسی از صنوف سراسر کشور انجام شد.