سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری میزان

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران با اعلام خبر همکاری اتاق اصناف در بازرسی‌های سلامت محور از پلمپ هزار و 861 واحدصنفی در نیمه نخست امسال به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون اتاق اصناف ایران از برخورد قانونی با 1861 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: بیش از 979 هزار مورد بازرسی بهداشتی از اصناف در نیمه نخست امسال انجام شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران با بیان اینکه محوریت بازرسی‌های سلامت محور و ضمانت اجرایی اعمال محدودیت‌ها بر عهده وزارت بهداشت است و اتاق اصناف ایران در اجرای گشت‌های بازرسی با آن‌ها همکاری می‌کنند، اعلام کرد که در نیمه اول امسال 979 هزار و 302 بازرسی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی این معاونت انجام و 1861 واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل استاندارد کردستان گفت: یک هزار و 300 کیلوگرم نمک غیراستاندارد طی بازرسی انجام شده از واحدهای عرضه در بازار شهرستان دیواندره کشف و ضبط شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره حمایت اندک دولت از اصناف، اظهار داشت: حمایت از بخش خصوصی در سالهای گذشته به صورت شعاری بوده و امیدواریم در دوره جدید این شرایط تغییر کند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: گرانی ناشی از افزایش شاخص‌های کلان اقتصادی وجود دارد، اما ثبات مهم تر از آن است که باید هر چه سریع تر به بازارهای مختلف برگردد و این خواسته رئیس جمهور است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به اینکه گرانفروشی و گرانی دو مقوله جدا از هم است، تصریح کرد: بازرسی اصناف مسئول نظارت بر گرانفروشی به منظور جلوگیری از اجحاف در حقوق مصرف کنندگان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت، حضور اصناف را در مقاطع مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی ماندگار و درخشان خواند و گفت که با کمک اصناف و فعالان اقتصادی، از شرایط سخت کنونی اقتصاد ایران عبور خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال 14 هزار و 777 پروانه کسب برای صنوف مختلف در این استان صادر شده که از این تعداد 10 هزار پروانه مربوط به مشهد است.

خبرگزاری ایسنا

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در پنج ماهه اول امسال برای 2373 بنگاه پروانه بهره‌برداری صادر شده و زمینه اشتغال 41 هزار و 858 نفر فراهم شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: چهار ماه از روی کار آمدن مجلس یازدهم می‌گذرد. مجلسی که به نظر می‌رسید با توجه به گرایش سیاسی بیشتر نمایندگانش در جهت تقابل با دولت دوازدهم باشد اما بررسی عملکرد این مجلس چیز دیگری را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: در زمان شیوع کرونا همانگونه که سلامت جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است وضعیت اقتصادی نیز به عنوان قلب تپنده شهر باید مدنظر قرار بگیرد.

خبرگزاری ایسنا

چهار ماه از روی کار آمدن مجلس یازدهم می‌گذرد. مجلسی که به نظر می‌رسید با توجه به گرایش سیاسی بیشتر نمایندگانش در جهت تقابل با دولت دوازدهم باشد اما بررسی عملکرد این مجلس چیز دیگری را نشان می‌دهد.

خبرگزاری مهر

نشست تخصصی «آسیب شناسی و بررسی تحولات جایگاه مشاوران املاک در معاملات در پرتو طرح الزام به ثبت رسمی معاملات غیرمنقول» توسط اداره قوانین و مقررات پژوهشگاه قوه‌قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

نشست تخصصی «آسیب شناسی و بررسی تحولات جایگاه مشاوران املاک در معاملات در پرتو طرح الزام به ثبت رسمی معاملات غیرمنقول» از سوی اداره قوانین و مقررات پژوهشگاه قوه‌قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری مهر

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: آن‌چه موجب گرانی مسکن شده، کاهش ارزش پول ملی است نه حق کمیسیون مشاوران املاک.