سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایسنا

مجلس یازدهم شش هفته است که کار خود را آغاز کرده است؛ مجلسی که با شعار شفافیت و انقلابی‌گری و توجه به معیشت مردم بر سرکار آمده و طبعا متناسب با این شعارها هم توقعاتی را در سطح جامعه ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - هنوز چند وقتی از بازگشایی و از سرگیری فعالیت دوباره بازار و صنوف در مازندران نگذشته است که روند صعودی ابتلا به بیماری کرونا باعث شده تا بار دیگر کرکره صنوف در شهرهای قرمز پایین کشیده شود و تداوم آن احتمال تعطیلی مابقی شهرها را نیز قوت بخشیده است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان بابیان اینکه نوسانات نرخ ارز سرمایه را به سمت کارهای غیر مولدی همچون خرید و فروش ارز سوق داده است، گفت: درحال حاضر سرمایه گذاری در صنوف کوچک و متوسط پرخطر و دارای ریسک بالاست.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز گفت: به‌دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از اصناف این شهرستان در آستانه ورشکستگی و تعطیلی قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افزایش به طور متوسط 20 درصدی نرخ نان در استان خبر داد.

خبرگزاری میزان

بیش از یک ماه از آغاز به کار مجلس یازدهم سپری شد، مجلسی که از نخستین روزهای فعالیتش کانون مذاکرات اقتصادی برای حل مشکلات معیشتی مردم شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز اعلام کرد: طرح نظارت بر فعالیت تالارهای پذیرایی برای رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان از امروز چهارشنبه تشدید شد.

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت از الکترونیکی شدن فرایند نظارت بر تولید ماسک در کشور، خبر داد و گفت: سازمان بسیج اصناف کشور با همکاری اتاق اصناف ایران به عنوان مسئول هماهنگ‌کننده تولید ماسک‌های کارگاهی تعیین شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یک ماه اخیر یازده جلسه برگزار کرده است. شاید کارنامه یک ماهه آنها گویای همه چیز باشد. کارنامه‌ای که در آن همه چیز دیده می‌شود. از جلسات علنی گرفته تا نشست‌های پشت درهای بسته. از دغدغه‌های اقتصادی تا گمانه‌زنی‌هایی در مورد فیلترینگ اینستاگرام. از طرح مبارزه با جرایم اقتصادی و جهش تولید دانش بنیان تا طرح جمعیت و تعالی خانواده با موضوع فرزندآوری.

خبرگزاری ایسنا

یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یک ماه اخیر یازده جلسه برگزار کرده است. شاید کارنامه یک ماهه آنها گویای همه چیز باشد. کارنامه‌ای که در آن همه چیز دیده می‌شود. از جلسات علنی گرفته تا نشست‌های پشت درهای بسته. از دغدغه‌های اقتصادی تا گمانه‌زنی‌هایی در مورد فیلترینگ اینستاگرام. از طرح مبارزه با جرایم اقتصادی و جهش تولید دانش بنیان تا طرح جمعیت و تعالی خانواده با موضوع فرزندآوری.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیربازرسی و نظارت اصناف البرز از اجرای طرح تشدید نظارتی برخی کالاهای پرمصرف مانند مرغ، تخم مرغ و میوه در سطح بازارهای این استان خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: در شرایط پس از کرونا بیشتر بنگاه‌های اقتصادی به این نتیجه رسیدند که با شیوه‌های سنتی گذشته نمی‌توان پیش رفت و اگر از قبل خود را با شرایط روز همسو کرده بودند از شیوع کرونا آسیب بسیار نمی‌دیدند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان مرکزی گفت: 19 هزار مورد بازرسی از اصناف این استان در سال جاری با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران و دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور گفت: یکی از برنامه‌های سال جاری، فراهم کردن امکان و شرایط فروش کالا و خدمات اصناف در فضای مجازی است که طبق هماهنگی با شرکت‌های فروش اینترنتی زیرمجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صفحه پلتفرم بستر نرم‌افزار این شرکت‌ها در اختیار اصناف قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - مسئولان تالش به مناسبت گرامیداشت روز اصناف، از بازاریان فعال و همکاری‌کننده در دوره تعطیلی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، با اهدای هدایایی تجلیل کردند.

خبرگزاری ایسنا

رئس اتاق اصناف ایران در ابلاغی به روسای اتاق‌های اصناف مراکز استان‌های سراسر کشور بر تشدید بازرسی‌های صنفی به دلیل کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.