سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، پیرو جلسات برگزار شده با نمایندگان تشکل های تولیدی و توزیعی لوازم خانگی و با عنایت به مصوبات تنظیم بازار کشور مبنی بر الزام ثبت قیمت این کالا در سامانه 124.ir و پیرو اطلاع رسانی های مکرر انجام شده برای ثبت اطلاعات قیمت این کالاها در سامانه مذکور و اتمام مهلت مقرر شده تا پایان وقت اداری سه شنبه،...

خبرگزاری تسنیم

سازمان های صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اصناف موظفند از امروز نسبت به انجام گشت ویژه نظارتی در بازار مصرف لوازم خانگی اقدام نمایند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان حمایت، دستورالعمل طرح نظارتی ویژه بازرسی و برخورد با متخلفان در بازار لوازم خانگی را برای اجرا به سازمان‌های صمت استان‌ها ابلاغ کرد.

خبرگزاری میزان

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اطلاعیه‌ای را درباره آغاز طرح نظارتی، ویژه شبکه تولید، توزیع و فروش لوازم خانگی منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست امور اصناف و بازرگانان ایران از تهیه لیست افراد فاقد بیمه برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت خبرداد و گفت اصناف بیشترین سهم را در بین مشاغل مورد حمایت و دریافت تسهیلات دولت دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سرپرست امور اصناف و بازرگانان ایران از تهیه لیست افراد فاقد بیمه برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت خبرداد و گفت اصناف بیشترین سهم را در بین مشاغل مورد حمایت و دریافت تسهیلات دولت دارند.

خبرگزاری ایسنا

طبق اعلام اتاق اصناف ایران 11 گروه از اصناف شامل 372 رسته صنفی مشمول دریافت 12 درصدی هستند و کارفرمایان صنفی که نام رسته صنفی آن‌ها در فهرست آمده، و دارای مجوز صنفی و لیست بیمه تامین اجتماعی هستند، می‌توانند جهت اخذ این تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز اعلام کرد: مجوز فعالیت تالارهای پذیرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان از امروز صادر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست امور اصناف و بازرگانان ایران از تهیه لیست افراد فاقد بیمه برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت خبرداد و گفت: اصناف بیشترین سهم را در بین مشاغل مورد حمایت و دریافت تسهیلات دولت دارند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست امور اصناف و بازرگانان ایران از تهیه لیست افراد فاقد بیمه برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت خبرداد و گفت: اصناف بیشترین سهم را در بین مشاغل مورد حمایت و دریافت تسهیلات دولت دارند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد لجستیک مقابله با کرونا وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) از تعیین قیمت ماسک صنعتی تا هفته آینده خبر داد و قیمت مصوب ماسک تولید کارگاهی را 1500 تومان اعلام کرد.

خبرگزاری میزان

دبیر ستاد لجستیک مقابله با کرونا وزارت صمت گفت: قیمت ماسک صنعتی با کاربرد استفاده در مراکز درمانی و بخش‌های مرتبط در هفته آینده تعیین می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

دبیر ستاد لجستیک مقابله با کرونا وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) از تعیین قیمت ماسک صنعتی تا هفته آینده خبر داد و قیمت مصوب ماسک تولید کارگاهی را 1500 تومان اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

نزدیک به 4 ماه از تعطیلی و عدم فعالیت رستوران و تالارداران در مازندران می‌گذرد و جدا از تعدیل بیش از 50 درصدی کارگران شاغل در این صنف، بسیاری از فعالان این مجموعه‌ها نیز در خطر ورشکستگی قرار دارند.