سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایسنا

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در هیئت رییسه اتاق اصناف ایران اظهار کرد: تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا نهایتا معادل حقوق سه ماه یک کارگر است، اما به هر حال ما شرایط دولت را می‌دانیم و باید دست به دست هم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در کنفرانس مجازی با خبرنگاران گفت: بازگشایی‌ها خاص ایران نیست و در همه جای دنیا بازگشایی‌ها در حال انجام است و دو بحث وجود دارد اینکه بازگشایی با شرایط قانونی انجام شود دوم اینکه خدمت گیرنده و خدمت دهنده به هم کمک کنند. فرهادی افزود: ما از هردوشیوه استفاده کرده‌ایم و به دانشگاه‌های علوم...

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه بسیاری از اصناف مزاحم شهر تهران در گذشته بدون هیچگونه هماهنگی با اصناف این شهرستان در این مکان استقرار یافته اند، گفت: صنوف مزاحم باید ساماندهی و در صورت لزوم از ری خارج شوند.

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد مقابله با کرونای وزارت صمت گفت: توزیع کنندگان صنفی ماسک موظفند ماسک های دارای استاندارد بهداشت با نرخ مصوب را از شبکه مطمئن تحت نظارت اتاق های اصناف سراسر کشور دریافت و عرضه کنند.

خبرگزاری ایسنا

قرائت کیفرخواست اکبر طبری / تحلیل یک وکیل دادگستری از مقصران ماجرای قتل رومینا / گرامی داشت یاد شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی / فهرست اولیه اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم / مخالفت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) با پیشنهاد تغییر نام «روز 14 خرداد» و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور...

وب‌گاه تابناک

مجلس یازدهم در ادامه سلسله جلسات بررسی وضعیت اقتصادی کشور این بار از روسای اتاق های بازرگانی،‌تعاون و اصناف دعوت کرد تا مشکلات و چالش های پیش رو را بازگو کنند تا هم نمایندگان و هم وزیر اقتصاد بیشتر در جریان امور قرار گیرند.

خبرگزاری ایسنا

بررسی مشکلات اقتصادی کشور با حضور وزیر اقتصاد و روسای سازمان‌های امور مالیاتی، بورس، گمرک، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون ایران و اتاق اصناف ایران و... از جمله مهمترین اخبار امروز (یکشنبه) هجدهم خرداد ماه 1399 مجلس شورای اسلامی هستند که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران از درخواست کتبی برای تجدید نظر در فهرست اعلام شده برای دریافت تسهلات مشاغل آسیب دیده از کرونا به دولت خبرداد و گفت: از یک میلیون و 400 هزار واحد صنفی آسیب دیده ار کرونا، تنها 670هزار واحد در فهرست اعلام شده دولت قرار گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف در نشست علنی امروز (یکشنبه، 18 خردادماه) مجلس شورای اسلامی، در خصوص وضعیت اقتصادی و بازار در شرایط کرونا، گفت: در سال 98 بازار کشور بیشترین نقش را در ارائه خدمات در آخرین سطح زنجیره تامین کالا به عهده دارند تجربیات آزاردهنده‌ای داشتند و از ابتدای سال 98 سیل، تحریم ها، افزایش قیمت بنزین و شرایط رکود تورمی را تجربه کرده...

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به این که هنوز تعداد زیادی از صنوف برای رعایت توصیه های بهداشتی تعطیل هستند، بر ضرورت گشایش کسب و کارها با رعایت پروتکل‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف ایران گفت: جمعیت حدود سه میلیون نفری بازار کشور که بیشترین نقش را در ارائه خدمات در آخرین سطح زنجیره تامین کالا بر عهده دارد، تجربیات آزاردهنده‌ای از جمله سیل، تحریم‌ها، افزایش نرخ بنزین و شیوع ویروس کرونا در سال 98 داشت که در نتیجه با رکود تورمی مواجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده سرپرست وزارت صمت در اصناف کشور و عضو هیات‌رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران دلایل گرانی گوشی همراه در بازار را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نایب رییس کمیته تخصصی تلفن همراه اتاق اصناف ایران گفت: به دلیل عدم تخصیص ارز کافی به واردات قانونی گوشی تلفن همراه و افزایش تقاضا برای این کالا در بازار، قاچاق این گوشی‌ها به صورت مسافری از سر گرفته شده و رو به افزایش است.