شنبه 14 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران، اتحادیه های صنفی در راستای مصوبه هیات دولت فردا (چهارشنبه، 11 مرداد) تعطیل هستند، اما بازار تهران تعطیل نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران، اتحادیه های صنفی در راستای مصوبه هیات دولت فردا (چهارشنبه، 11 مرداد) تعطیل هستند، اما بازار تهران تعطیل نیست.

وب‌گاه گسترش

خزانه‌دار و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: کارتخوان‌ها تنها انتقال دهنده پول نیستند و مزیت‌های بزرگی برای کشور ایجاد می‌کنند؛ لذا واحدهای صنفی طبیعتا انتظار دارند به میزان هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند و نقشی که در ترویج استفاده از کارتخوان‌ها و ایجاد این مزیت‌های بزرگ ایفا می‌کنند، خدمات متناسبی نیز از بانک‌ها دریافت کنند.

خبرگزاری مهر

تبریز - رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای انجام کشت قراردادی در سطح 454 هزار و 890 هکتار در سال زراعی آینده در آذربایجان شرقی خبر داد.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس دوم اتاق اصناف ایران بر ضرورت یکپارچه‌سازی بازرسی نهادهای مختلف از واحدهای صنفی تاکید کرد.

وب‌گاه گسترش

نائب رئیس دوم اتاق اصناف ایران گفت: اصناف با چندین مشکل جدی مواجه هستند که از آن جمله می‌توان به عدم ثبات نرخ ارز و بی‌ثباتی قیمت کالاهای تولید داخل و تاثیر منفی آن بر بازار اشاره کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با حکم رئیس اتاق اصناف ایران، محمود بنانژاد به عنوان دبیر کل این اتاق منصوب شد.

وب‌گاه گسترش

به موجب حکمی از سوی رئیس اتاق اصناف ایران و با تایید اعضای هیات رئیسه در سیصد و سیزدهمین جلسه هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، محمود بنانژاد به عنوان "دبیر کل اتاق اصناف ایران" منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف ایران در حکمی «محمود بنانژاد» را به عنوان دبیرکل اتاق اصناف ایران منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به‌دنبال شیوع فرار مالیاتی، در آخرین اقدام بانک مرکزی از اخذ کارمزد از دارندگان کارت‌خوان‌ها خبر داده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتاق اصناف ایران نسبت به عوارض ناشی از نظام جدید کارمزدی اصناف هشدار داد و اعلام کرد یکی از عوارض اعمال این سیاست افزایش احتمالی قیمت در بازار است. طبق داده‌های موجود فشار مضاعف بر خرده فروشی‌ها چالش دیگر این نظام است. وضعیتی که ناشی از عدم مشورت‌گیری با بخش خصوصی بوده شکل گرفته است.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتاق اصناف ایران از چهار اشکال اساسی بر بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌های صنفی خبر داد و ضمن مخالفت با این بخشنامه، راه کار رفع گلایه مندی اصناف از این بخشنامه را در تاسیس بانک اصناف دانست.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران از چهار اشکال اساسی بر بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌های صنفی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتاق اصناف ایران از اخذ مالیات پنهان از اصناف خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

پردیس - ایرنا - رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: درگاه ملی مجوزها مرجع اصلی مراجعه متقاضیان صدور و تمدید پروانه کسب است.