یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر حمایت از فعالین بلاکچین گفت: از هر پیشنهاد فعالین این حوزه در ارتقای شفافیت تجارت الکترونیکی و رفع مشکلات تجارت کشور استقبال و زیرساخت‌های قانونی لازم را فراهم خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های روشنایی و تزئینی با حضور گسترده مردم دیروز جمعه 9 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه ها افتتاح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه لوستر تهران گفت: تولیدات لوستر و چراغ های روشنایی و تزیینی ایرانی به دلیل کیفیت مطلوب در جهان زبانزد است و ایران جزو پنج کشور برتر جهان در این صنعت به حساب می‌آید.

وب‌گاه الف

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: بحث گرانی را باید سازمان حمایت از مصرف کننده پاسخگو باشد زیرا واحدهای صنفی زمانی کالا به دستشان می رسد که گران شده و این گرانی مربوط به تولیدکننده در تهیه مواد اولیه و اضافه شدن حقوق ها و دستمزدها است.

خبرگزاری مهر

واردات لوازم خانگی فعلاً آزاد نمی‌شود، جزئیات قیمت خودروهای اقتصادی، واردات 100 هزار خودرو تا پایان سال و 6 توافق وزارت صمت و بورس کالا از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همکاری با اتاق اصناف ایران، طرحی با عنوان مهارت آموزی در محیط کار واقعی و آموزش دوگانه را ارائه کرده است که بر اساس آن، نیروهای کار ماهر بدون تحمیل هزینه‌های مالی به لحاظ پرداخت دستمزد و بیمه برای حداقل 100 ساعت در واحدهای صنفی آموزش داده می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

اتاق اصناف ایران با صدور اطلاعیه ای شرایط جذب مهارت آموز در واحدهای صنفی بدون دستمزد و بیمه را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون بازرسی و نظارت اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: علی رغم ممنوعیت واردات بادام هندی در تمامی آجیل فروشی ها بادام هندی موجود است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران درج کد رهگیری و شناسه کالای لوازم یدکی و قطعات خودرو در فاکتورها، الزامی است و این موضوع باید در خرید های مجازی مورد توجه قرار گیرد.

وب‌گاه گسترش

معاون بازرسی و نظارت اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: با توجه به اینکه واردات بادام هندی ممنوع است، هر آجیل فروشی، بادام هندی دارد؛ این نشان دهنده حجم بالای قاچاق است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای به آگاهی تمامی واحدهای صنفی حوزه لوازم یدکی و قطعات خودرو رساند: در راستای مبارزه با عرضه کالای تقلبی و قاچاق، تمامی واحدهای صنفی فعال در حوزه لوازم یدکی و قطعات خودرو اعم از تولیدی و توزیعی‌های عمده و خرده‌فروش در فروشگاه‌های حقیقی و مجازی، ملزم به درج کد رهگیری و شناسه کالا در فاکتورهای رسمی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: براساس اعلام اتاق اصناف ایران درج کد رهگیری و شناسه کالای لوازم یدکی و قطعات خودرو در فاکتورها، الزامی است و این موضوع باید در خرید های مجازی مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای به آگاهی تمامی واحد‌های صنفی حوزه لوازم یدکی و قطعات خودرو رساند: در راستای مبارزه با عرضه کالای تقلبی و قاچاق، تمامی واحد‌های صنفی فعال در حوزه لوازم یدکی و قطعات خودرو اعم از تولیدی و توزیعی‌های عمده و خرده‌فروش در فروشگاه‌های حقیقی و مجازی، ملزم به درج کد رهگیری و شناسه کالا در فاکتور‌های رسمی هستند. همچنین عرضه...