یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: 8 سال از فاجعه پلاسکو می‌گذرد و در حال حاضر 3 هزار ساختمان پر خطر وجود دارد که 133 ساختمان به اندازه پلاسکو پر خطر است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه مهاجران در بازار تهران تکثیر پیدا کردند، گفت: این افراد به عنوان تاجر، تولیدکننده و خدماتی فعال هستند و ممکن است در آینده با مشکل مواجه شویم.

خبرگزاری دانا

وزیر اقتصاد با اشاره به اتمام موعد دستگاه‌های برخوردار از بودجه عمومی کشور برای تمرکز حساب‌هایشان در حساب واحد خزانه گفت: از امروز خدماتی از جمله اعتبارات اختصاصی دستگاه‌ها، دریافت هزینه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، افتتاح حساب در شبکه بانکی و... قطع خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره پایان مهلت دستگاه‌ها برای انتقال تمام حساب‌هایشان به حساب واحد خزانه تا پایان دی ماه تأکید کرد: یکی از اقدامات دولت سیزدهم، انضباط بخشی و کاهش زمینه‌های فساد در اقتصاد ایران است. وی با اشاره به موضوع حساب واحد خزانه در قوانین برنامه، بودجه سنواتی و الزام قانونی دستگاه‌ها به بستن حساب‌های فرعی خود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در یک برنامه خبری در مورد قانون اجرای حساب خزانه اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم مساله انضباط بخشی و کاهش فساد در اقتصاد ایران است؛ بر اساس قانون بودجه و توسعه تمام دستگاه‌های کشور باید از حساب واحد خزانه استفاده کنند و حساب‌های فرعی را ببندند تا شفافیت وجود داشته باشد. وزیر امور اقتصادی و دارایی یادآور شد: طبق دستور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد جزئیات قانون اجرای حساب خزانه و نحوه واریز حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی دولت را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد با بیان اینکه 90 درصد دستگاه ها حساب واحد خزانه را اجرا کرده اند و از این پس دریافت هرگونه خدمت از خزانه داری کل منوط به اجرای این قانون است، مزایای اجرای این طرح را تشریح کرد.

وب‌گاه گسترش

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم حمایت از مجموعه‌های اقتصادی و کسب و کارها است، نه دخالت در موضوعات اجرایی، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید نماینده اصناف در دولت باشد و مطالبات این حوزه مهم را دنبال کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران گفت: نوسانات نرخ ارز، تولیدکنندگان را دچار آسیب های فراوانی کرده است که ثبات آن می‌تواند مانع مشکلات بیشتر شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: تشکیل کارگروه ملی - تخصصی حمل و نقل در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران مصوب شده و به زودی تشکیل خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که صرفه جویی در مصرف گاز با توجه به کاهش شدید دمای هوا ضرورت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتاق اصناف ایران اطلاعیه‌ای با موضوع «الزام ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز با توجه به کاهش شدید دمای هوا» صادر کرد.

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران اطلاعیه‌ای با موضوع «الزام ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز با توجه به کاهش شدید دمای هوا» صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

اتاق اصناف ایران با صدور اطلاعیه ای خواستار صرفه جویی اصناف در مصرف گاز شد.