یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری تسنیم

با رای دیوان عدالت اداری، تعیین مجازات برای اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌ها و اتاق اصناف از سوی هیئت‌های عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، ممنوع است.

خبرگزاری مهر

واردات خودرو مانعی ندارد، پرداخت وام خرید لوازم خانگی ایرانی، عدم افزایش قیمت شوینده‌ها و رشد 12 تا 19 درصدی تولید فولاد از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نوده فراهانی گفت: تولیدکنندگان مواد شوینده یک قیمت گذاری داشتند که چند ماه پیش به آنها مجوز دادند ولی هنوز قیمت اضافه‌ای صادر نشده است.

وب‌گاه الف

نخستین جلسه از کارگروه تخصصی - ملی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، با حضور رئیس این اتاق و تعدادی از روسای اتحادیه‌های طلا و جواهر مراکز استان، برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین جلسه از کارگروه تخصصی - ملی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، با حضور رئیس این اتاق و تعدادی از روسای اتحادیه‌های طلا و جواهر مراکز استان، برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

اتاق اصناف ایران اعلام کرد که درج کد رهگیری و شناسه لوازم یدکی و قطعات خودرو در فاکتورها، الزامی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای خطاب به تمامی واحد‌های صنفی حوزه لوازم یدکی و قطعات خودرو اعلام کرد: در راستای مبارزه با عرضه کالای تقلبی و قاچاق، تمامی واحد‌های صنفی فعال در حوزه لوازم یدکی و قطعات خودرو اعم از تولیدی و توزیعی‌های عمده و خرده‌فروش در فروشگاه‌های حقیقی و مجازی، ملزم به درج کد رهگیری و شناسه کالا در فاکتور‌های رسمی هستند. همچنین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درج کد رهگیری، شناسه لوازم یدکی و قطعات خودرو در فاکتور در راستای مبارزه با عرضه کالای تقلبی و قاچاق الزامی است.

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران اعلام کرد که درج کد رهگیری و شناسه لوازم یدکی و قطعات خودرو در فاکتورها، الزامی شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

طرح ملی توان خرید با هدف حمایت از کالای ایرانی و با عنوان جهاد کالا با حضور مسئولین وزارت صمت، اتاق اصناف ایران و اتاق اصناف تهران به صورت رسمی افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طرح ملی توان خرید با هدف حمایت از کالای ایرانی و با عنوان «جهاد کالا»، با حضور قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران، سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس، مهدی کریمی رئیس شورای عالی جهاد کالا و امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت به صورت رسمی افتتاح شد. معاون رئیس جمهور در امور مجلس در مراسم افتتاحیه طرح ملی جهاد کالا با اشاره به مزایای این...

خبرگزاری تسنیم

طرح ملی «جهاد کالا» با هدف حمایت از کالای ایرانی به زودی در تمامی 31 استان کشور اجرایی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرعامل طرح جهاد کالا کارت اعتباری خرید برای زوج‌های جوان و خبرنگاران صادر می‌شود و رقم کارت اعتباری خرید برای خبرنگاران 30 تا 50 میلیون تومان و برای زوج‌های جوان 30 تا 100 میلیون تومان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح ملی توان خرید با هدف حمایت از کالای ایرانی و با عنوان «جهاد کالا» با حضور مسوولان وزارت صمت، اتاق اصناف ایران و اتاق اصناف تهران به‌طور رسمی افتتاح شد.