یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر صمت گفت: بنابر آمار هم اکنون 241 میلیون کالا دارای کد شناسه هستند که نسبت به قبل رشد 3 برابری داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران اعلام کرد: فعالان اقتصادی ملزم به استفاده از شماره‌های اقتصادی جدید از ابتدای مهرماه امسال شدند؛ همچنین ترتیبات مربوط به اعلام شماره اقتصادی جدید به مودیان ابلاغ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: صبحانه به عقیده بسیاری مهمترین وعده غذایی محسوب می‌شود. با این حال برای ساده‌ترین شکل مصرف این وعده دست کم 543 هزار و 269 تومان باید هزینه کرد.

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف اعلام کرد: تمام مودیان دارای ثبت نام در نظام مالیاتی که درخواست خدمات الکترونیکی را تایید و ارسال کرده‌اند، مشمول خدمات ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد دلیل بی‌میلی فروشندگان به استفاده از دستگاه‌های کارتخوان نه خرابی و نقص فنی که استفاده سازمان امور مالیاتی تراکنش‌های ثبت شده در هر دستگاه کارتخوان، برای محاسبه مالیات باشد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - نایب رییس و سخنگو اتاق اصناف کشور با اشاره به اینکه بخش خصوصی در زمینه تصمیم گیری ها دخالت داده نمی شوند، گفت: در هر تصمیمی برای اقتصاد کشور باید از فعالان این عرصه نظر سنجی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد دلیل بی‌میلی فروشندگان به استفاده از دستگاه‌های کارتخوان نه خرابی و نقص فنی که استفاده سازمان امور مالیاتی تراکنش‌های ثبت شده در هر دستگاه کارتخوان، برای محاسبه مالیات باشد.

وب‌گاه گسترش

در حالی گزارش‌ها حاکی از کاهش 5 درصدی ارزش معاملات ثبت شده در مجموع کارتخوان‌های فعال و دایر سراسر کشور حکایت دارد که تحلیلگران دلیل اصلی این موضوع را ترس فروشندگان از رقم‌های مالیاتی می‌دانند.

وب‌گاه عصر ایران

از سوی دیگر، ورودی‌های کارتخوان فروشندگان را مدنظر قرار دادند و این در حالی است که نسبت به خروجی‌های کارتخوان‌شان خیلی با انصاف مالیاتی برخورد نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دلیل بی‌میلی فروشندگان به استفاده از دستگاه‌های کارتخوان نه خرابی و نقص فنی که استفاده سازمان امور مالیاتی تراکنش‌های ثبت شده در هر دستگاه کارتخوان، برای محاسبه مالیات باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی گزارش‌ها حاکی از کاهش 5 درصدی ارزش معاملات ثبت شده در مجموع کارتخوان‌های فعال و دایر سراسر کشور حکایت دارد که تحلیلگران دلیل اصلی این موضوع را ترس فروشندگان از رقم‌های مالیاتی می‌دانند.

وب‌گاه الف

لوازم یدکی و قطعات خودرو بدون شناسه کالا از نیمه مرداد 1401 حق توزیع در بازار ندارند.

خبرگزاری مهر

اعضای هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی نشست مشترکی با حضور رئیس کمیسیون صنایع مجلس و معاون تجارت و خدمات وزارت صمت برگزار کردند.

وب‌گاه تابناک

سخنگوی صمت گام دوم ساماندهی بازار لوازم یدکی را شامل 150 قلم ذکر کرد که پس از اتمام عملیات اجرایی مرحله اول آغاز خواهد شد. وی گفت روی دیگر سکه حذف قاچاق لوازم یدکی دادن بازاری به ارزش 4 میلیارد دلار به قطعه سازان است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.