یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اشرف زاده گفت: تجزیه و تحلیل 163 بخش صنعت و زنجیره تامین آنها نشان داده است که بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی جهان نسبتا یا شدیدا به طبیعت و خدمات آن وابسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت هلند اعلام کرد که قصد ندارد در آینده نزدیک کمک‌های بیشتری به آنروا ارائه کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هلند اعلام کرد که ازسرگیری کمک‌ها به آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی را بررسی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست‌وزیر بلژیک از برنامه این کشور برای ارسال جنگنده‌های اف -16 به اوکراین با استفاده از سود دارایی‌هایی مسدودشده روسیه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بلژیک اعلام کرد که هزینه جت‌های ارسالی این کشور به اوکراین، از سود دارایی‌هایی مسدودشده روسیه تامین خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو گفت: دو رویداد مهم دومین اجلاس ایران آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اکسپو 2024 تهران فرصتی ارزشمند برای تحقق این اهداف مهم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ظهور سیاسی اخیر قطر به‌طور گسترده تایید شده و مورد پذیرش قرار گرفته است؛ اما نوع قدرتی که قطر برای دستیابی به این ظهور از آن بهره برده، نامشخص است. درحالی‌که برخی از محققان تکامل قطر را از دریچه «قدرت نرم» بررسی می‌کنند، برخی دیگر معتقدند که نیروی اقتصادی و نظامی یا «قدرت سخت» در پس پیشرفت سیاسی این کشور بوده است. برخی ادعا می‌کنند که تنها ترکیبی از قدرت نرم و سخت یا «قدرت هوشمند» می‌تواند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل در پی یک حادثه رانندگی راهی بیمارستان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قربانی اظهار کرد: برای تحول در صنعت ساختمان یک تور تجاری گرجستان از تاریخ 25 تا 28 اردیبهشت 1403 طراحی شده تا با هلدینگ‌های برتر ساختمانی گرجستان دیدار و گفتگو داشته باشیم. با توجه به تحقیقات صورت گرفته و بررسی ظرفیت‌های کشور گرجستان و نشست‌های تخصصی با فعالین حوزه اقتصادی گرجستان برآن شدیم تا با طراحی تور‌های تجاری به صورت موضوعی بستر همکاری‌های...

وب‌گاه الف

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با اشاره به رویه‌های سیاسی برای شناسایی سازمان‌های تروریستی تصریح کرد که افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی ممکن نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود، کاری بود که بر اساس قرآن انجام شد.

وب‌گاه الف

امام جمعه موقت تهران گفت: در عملیات وعده صادق یک جا را زدیم اما نسبت به مراکز زیادی هشدار دادیم. اعلام کردیم بازی با ایران بازی با دم شیر است؛ همچنین اعلام کردیم اگر با ایران اسلامی آنچنان رفتار کنید پاسخ جدی از ما دریافت خواهید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون نخست وزیر ایرلند گفت: خطر ناشی از اخراج پناهجویان به کشور آفریقایی رواندا، ایرلند را تحت تاثیر قرار داده و باعث افزایش آمار مهاجرت به این کشور شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سال گذشته سازمان هواشناسی در گزارش‌های خود تاکید کرد که روند گرمایش فعلی زمین در 10 هزار سال گذشته بی‌سابقه است و میانگین افزایش دمای ایران با سرعتی دو برابر روند جهانی پیش می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه ال پائیس امروز (جمعه) از قول منابعی که خواستند نامشان فاش نشود نوشت، اسپانیا قرار است تعدادی موشک‌های پاتریوت به اوکراین بفرستد.