سه‌شنبه 1 آبان 1403

اتهام بزرگ رئیس سابق بارسلونا به رئیس فعلی / بارسا را به شوهرخواهرها و دامادها پیشکش کردند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اتهام بزرگ رئیس سابق بارسلونا به رئیس فعلی / بارسا را به شوهرخواهرها و دامادها پیشکش کردند!

ویکتور فونت، رئیس سابق بارسلونا، اتهام‌هایی بسیار جدی علیه خوان لاپورتا، رئیس فعلی باشگاه مطرح کرد و مدعی فساد در اداره باشگاه شد.

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور فونت امروز در مصاحبه‌ای جنجالی با رادیو کاتالونیا زلزله‌ای بزرگ در باشگاه بارسا به وجود آورد. او در شروع مصاحبه نشان داد که قصد جنجال دارد و گفت شنوندگان آماده باشند چون او می‌خواهد برای اولین بار واقعیت‌هایی را علنی بگوید که مدیران باشگاه نمی‌خواهند کسی از آنها باخبر شود.

او ابتدا بر بحران مالی در باشگاه تاکید کرد و گفت بارسلونا در سه سال اخیر یک میلیارد یورو ضرر کرده است. فونت که رئیس سابق بارسلونا است در ادامه اتهام شخصی بسیار جدی‌ای به خوان لاپورتا مطرح کرد و گفت در حال حاضر باشگاه بزرگ بارسا به خانواده و دوستان لاپورتا پیشکش شده است. فونت از نظر ورزشی هم به انتقاد از مدیران فعلی پرداخت و گفت این مدیران باید توضیح بدهند که چرا در پرونده ویتور روکه اینقدر افتضاح کار کرده‌اند.

مهمترین سرفصلهای ادعاهای جنجالی ویکتور فونت علیه خوان لاپورتا به این شرح است

فونت در جنجالی‌ترین بخش صحبتهایش گفت: "باشگاه را علنا به دوستان و خانواد لاپورتا پیشکش کرده‌اند. یکی از کسانی که تصمیم‌های مهم را می‌گیرند شوهرخواهر سابق لاپورتا است که هیچ سمتی ندارد ولی در همه تصمیم‌گیری‌ها حاضر است. دکو هم از رفقای همین شخص است. یوسته تنها کسی است که بین آنها آدم خوبی است. بعد هم خود لاپورتا را داریم که هر چقدر می‌خواهد عاشق بارسا باشد ولی رئیس و مدیر نیست. لاپورتا در گذشته بلد بود چطور کارها را به افراد کاردان بسپارد و کرویف و بگیرستین مشاورانش بودند ولی حالا همه ارتباط‌ها با افراد کاردان قطع شده و او باشگاه را ملک طلق خودش و خانواده‌اش کرده است".

اتهام بزرگ رئیس سابق بارسلونا به رئیس فعلی / بارسا را به شوهرخواهرها و دامادها پیشکش کردند! 2