چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده سیل در استان سیستان و بلوچستان و اعلام جرم علیه شهردار زاهدان گفت: اعلام جرم صورت گرفته در شهرستان کنارک در خصوص ترک فعل‌های منجر به وقوع سیل اواخر سال گذشته انجام شده است. اعلام جرم صورت گرفته در خصوص شهرداری زاهدان ارتباطی با وقایع منجر به سیل ندارد و در خصوص شکایت اداره کل استاندارد و مدیر کل صنعت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اجرای طرح امکان‌سنجی و تولید کمپوسترهای خانگی با هدف بازیافت پسماندهای مواد غذایی از سوی این سازمان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از محکومیت 16 میلیارد و 624 میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت خبر داد.

وب‌گاه الف

حجت الاسلام منتظری به اعتراضات اخیر در دانشگاه‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با صرف هزینه‌های بسیار و آمریکا با اتخاذ سیاستهای پنهانش نتوانسته اند، اعتراضات و موج بیداری در میان دانشجویان در حمایت از مردم غزه را سرکوب کنند، موجی که سرمنشأ آن انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری میزان

سعید بهمن 25 ساله از بجنورد، اولین معلم خانواده است. او در سال اول تدریس هر روز مسافتی 80 کیلومتری را طی می‌کند تا در مدرسه کانکسی چند پایه "باران آباد" واقع در شهرستان مانه خراسان شمالی حضور پیدا کند. سعید هر روز از مرکز استان به این روستای دوردست سفر می‌کند تا لحظات شادی را برای بچه‌های محروم منطقه "باران آباد" رقم بزند. روستایی که اگرچه با مشکل کم آبی دسته پنجه نرم می‌کند، اما زندگی...

وب‌گاه الف

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: در استان حدود 150 مدرسه تحت‌تأثیر فرونشست قرار گرفته‌اند که با اقدامات فنی مهندسی انجام‌شده بخش عمده آنها همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد و 42 مدرسه از روند آموزشی خارج شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره سرمایه‌های انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: میانگین مدت خدمت در حال حاضر حدود 14 ماه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ویدئویی از اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: برای اولین بار تصمیم گرفتیم وضعیت حقوق بشر را در داخل ایران به صورت مکتوب منتشر کنیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد 46 درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: 1069 خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌ها داریم.

وب‌گاه فرارو

با توجه به تأکید سازمان ثبت احوال بر تعویض شناسنامه‌های قدیمی، همه ما که شناسنامه جلد قرمز داریم، باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم. البته که اجباری وجود ندارد، اما بهتر است شناسنامه جدید داشته باشید تا یک‌وقت جایی به مشکل برنخورید. اگر سردرگم هستید و نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید، این مطلب برای شماست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو در در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه گفت: به دنبال کمک به تامین تجهیزات پزشکی و دارو و انتقال دانش فنی داروها به سوریه هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از احتمال افزایش مبلغ اضافه کار پرستاران در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قبرستان سفید چاه که به «قبرستان سپید» نیز شهرت دارد، از جاهای دیدنی بهشهر به شمار می‌آید.

وب‌گاه الف

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر گفت: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم یک میلیون و 300 هزار نفر در این صندوق بیمه بودند، اما در این دولت تاکنون یک میلیون و 13 هزار نفر عضو جدید زیرپوشش قرار گرفته و بیمه شده‌اند.