جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

در این مطلب با تکیه بر تحقیقات معتبر، به سه اقدام ساده برای افزایش طول عمر مفید اشاره می‌شود.

وب‌گاه فرارو

خسارت وارد شده طبق کارشناسی‌های اولیه 1500 میلیارد تومان برای راه‌ها برآورد شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناصرالدین‌شاه در یکی از سفرهای اروپایی به شدت تحت تاثیر پیشرفت‌های صنعتی اروپا قرار گرفته بود، با مشاهده بیمارستان‌های فرنگی به پزشک مخصوص دربار دستور داد تا مریضخانه‌ای به سبک اروپایی دردل شهر تهران بسازد که در واقع این کار حرکتی نو برای‌گسترش علوم پزشکی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زلزله ترکیه را لرزاند.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبارو رعد و برق همچنین احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

امروز طی مراسمی که به مناسبت روز جهانی محوطه‌ها و بنا‌های تاریخی در مجموعه جهانی تخت جمشید برگزار شد، سند مالکیت تخت جمشید با حضور تنی چند از مسئولین کشوری و استانی و شهرستان مرودشت رونمایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 2 نفر در منطقه عشایری هنزم و زیردان این شهرستان گرفتار سیلاب شدند که پیکر بی جان آنها توسط نیروهای مردمی پیدا شد.

وب‌گاه فرارو

وزیر ارتباطات گفت: طبق تعهدی که از اپراتور‌ها گرفتیم، باید تا پایان سال 50 درصد به سرعت اینترنت افزوده شود.

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش، گفت: با هرنوع تخلفی با شدت برخورد می‌شود و از دادستان خواسته شده است که شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به جرائم تدارک ببینند و مقدمات لازم فراهم شده است.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با 37 ضربه چاقو به قتل رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود 20 نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری 1403 در فضای مجازی بازداشت شدند.

وب‌گاه فرارو

در منطقه عشایری هنزم و زیردان دو نفر گرفتار سیلاب شدند که پیگر بی‌جان آن‌ها توسط نیرو‌های مردمی پیدا شده است.

خبرگزاری تسنیم

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصدهایی که انجام گرفته است، حدود 20 نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری 1403 در فضای مجازی بازداشت شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم. وی افزود: طرح‌های عملیاتی توسط واحد‌های پلیس فتا در سراسر کشور انجام و در حوزه‌های مختلف از جمله پلتفرم‌های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ رصد‌هایی صورت...

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته کارشناسان، در این دهه اگر حواستان به امور تغذیه‌ای خود نباشد، برخی عادات غذایی قادرند بدن شما را فرسوده کنند و از بین ببرند.

خبرگزاری تسنیم

تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.