پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه الف

رییس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های دریافتی، تردد در محور کندوان مسیر شمال به جنوب محدوده ماسال تا دزدبن به صورت سنگین و مسیر جنوب به شمال محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه نیمه سنگین و سنگین است، اظهار کرد: تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد و از نظر جوی مداخله خاصی را در راه‌های استان شاهد نیستیم.

وب‌گاه فرارو

تیمی متشکل از محققان بین‌المللی با تحقیق بر روی ساختار دی‌ان‌ای تار موی لودویگ ون بتهوون آهنگساز بزرگ اتریشی دریافته‌اند که او استعداد ژنتیکی نسبتاً کمی برای یک مولفه مهم موسیقایی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور فراجا جزئیاتی از افزایش جریمه تخلفات حادثه ساز در سال جدید را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

باغ موزه فردوس از باغ‌های زیبای پایتخت است که از زمان قاجار به یادگار مانده و با داشتن امکاناتی، چون سالن‌های سینما، کافه و محیطی دل‌نواز و سرسبز پاتوق هنرمندان و هنردوستان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی از تدوام بارش‌ها تا دوشنبه در برخی از استان‌های کشور خبر داد و برای سه روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور را پیش بینی کرد.

وب‌گاه تابناک

سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع را گرفت. محدوده‌ای که سند آن به نام سازمان ملی زمین و مسکن منتقل و مقرر شده که در راستای حقوق عامه به عنوان فضای سبز، احداث پارک و پارکینگ عمومی بازارچه مرزی آستارا در اختیار شهرداری و برای استفاده مردم عزیز آستارا قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دادستان کل کشور گفت: ستادهای استانی و شهرستانی پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان‌هایی که قرار است دور دوم انتخابات برگزار شود، کماکان فعال باشند و پیش‌بینی ما این است که در این دوره، مشارکت مردمی بیشتر باشد زیرا حلقه رقابت تنگ‌تر شده و انتخاب نامزدها آسان‌تر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس راهور فراجا هدف افزایش نرخ جرایم رانندگی را بازدارندگی و جلوگیری از رفتارهای پرخطر رانندگان دانست و گفت: با توجه به مصوبه اخیر هیات دولت برای افزایش مبلغ جرایم، نرخ جریمه ها به طور متوسط پنج برابر شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام موحدی گفت: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر جلوگیری شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: کشته‌های تصادفات نوروزی به 585 نفر رسید.

خبرگزاری تسنیم

با پیگیری سازمان بازرسی از تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع واقع در شهر آستارا به ارزش حداقل 3.000.000.000.000 تومان توسط اشخاص حقیقی جلوگیری و سند مالکیت بنام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری 3000 میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.