پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبه کارگروه اضطراری کاهش آلودگی هوای این استان، مدارس ابتدایی مناطق هفت گانه مشهد و تبادکان در نوبت صبح روز شنبه، 26 آذرماه تعطیل و آموزشها به صورت مجازی ادامه می‌یابد.

وب‌گاه فرارو

اله‌پور گفت: طبق پیش بینی اعضای کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان، افزایش آلاینده ها در سطوح پایینی جو تا بعد از ظهر فردا در مشهد ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی گفت: مهدکودک ها، پیش دبستانی، مقطع ابتدایی مدارس و مدارس استثنایی مناطق هفت گانه مشهد و تبادکان تعطیل شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفاتی که خسارت تا بیست میلیون تومان است رانندگان نیازی نیست منتظر حضور پلیس باشند؛ ترافیک درست نکنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس بیمارستان نورافشار گفت: براساس عمل به نیت واقف، توسعه بخش توانبخشی اطفال و کودکان این بیمارستان در دستور کار و اولویت قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران _ ایرنا_ رییس شورای عالی استان ها، گفت: بیش از 80 درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است و هیچ نیروگاهی هم از مازوت استفاده نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: آلوئه ورا قادر است آنزیم‌های موجود در پانکراس را فعال کند، بنابراین می‌تواند در افرادی که دچار دیابت و هیپوگلیسمی هستند به تعادل و تنظیم قند خون کمک کند.

وب‌گاه الف

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس و اعلام رضایت اولیای دم، یک زندانی محکوم به قصاص پس از تحمل 9 سال حبس بخشیده شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شهرداری تهران گفت: در هفدهمین شنبه امید و افتخار، مجموعه گردشگری و تخصصی اقیانوس پارک در محدوده اراضی عباس‌آباد افتتاح می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: سرما خوردگی، آلرژی و سینوزیت از جمله بیماریهایی هستند که موجب احتقان مسیر بینی و کاهش حس بویایی میشوند و به این ترتیب توانایی چشیدن طعمها کاهش می یابد.

خبرگزاری تسنیم

52 هزار داوطلب امروز در آزمون سردفتری شرکت کردند. آخرین آزمون سردفتری سال 97 پس از وقفه‌ای 11 ساله و با اعمال ظرفیت‌های بسیار محدود برگزار شده بود.

وب‌گاه الف

برخی رسانه‌ها از شب گذشته گزارش‌هایی مبنی بر محدودیت تایید شماره‌های ایرانی در اپ توییتر توسط شرکت تحت مدیریت ایلان ماسک منتشر کردند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست روز پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های زیست محیطی استان ایلام اظهار داشت: با وجود تاکید ریاست جمهوری به دغدغه‌های قانون هوای پاک، اما کمتر از 10 درصد از این قانون در کشور محقق شده، ولی جلسات متعددی با دستگاه‌های مختلف پیرامون این موضوع بطور مستمر برگزار می‌شود. وی یادآور شد: در قانون هوای پاک 23 دستگاه به طور...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در جلسه شورای قضایی استان زنجان به وزیر دادگستری و نمایندگان قوه‌قضاییه در سازمان اموال تملیکی دستور داد تا در اسرع وقت نسبت به تهیه گزارشی از کلیه کالا‌های قاچاق و متروکه که به دلایل مختلف قابل فروش یا قابل ترخیص نیستند مبادرت ورزد و در راستای پیگیری وضعیت این کالاها، گزارش مزبور را در اختیار رئیس قوه قضاییه قرار...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 49 بیمار مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد.

وب‌گاه فرارو

با وجود مخالفت کارشناسان و فعالان محیط زیست با آبگیری سد چمشیر، مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه‌وبویراحمد از تاییدیه کامل محیط زیستی برای آبگیری این سد خبر داد.