چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه فرارو

امروزه دیگر واردکردن جراحت فیزیکی به دیگران تنها مصداق خشونت در نظر گرفته نمی‌شود. خشونت دایره گسترده‌ای از رفتار‌های آزارگرانه مانند رفتار‌های کنترلگر، آزار روانی، خشونت جنسی و در‌نهایت آسیب‌های جسمی را شامل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: یک جوان 35 ساله در رودخانه سیروان در بخش نوسود از توابع شهرستان پاوه غرق شد و جان خود را از دست داد.

خبرگزاری مهر

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 3179 خدمت در قالب برنامه تحولی در این بنیاد ارائه شده که هر کدام دارای فاز اجرایی هستند.

خبرگزاری تسنیم

هوای امروز پایتخت باز هم در وضعیت "ناسالم" برای همه گروه‌ها قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگران از نخستین روز اشتغال مشمول قانون تأمین اجتماعی هستند؛ بنابراین کارفرما باید نسبت به پرداخت حق‌بیمه کارگران از اولین ماه فعالیت این جمعیت اقدام کند. اما آیا کارفرما می‌تواند برای کارگران خود درخواست بازنشستگی کند؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه سد چشمیر تاکنون 94 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: حتما باید نتایج ارزیابی مطالعات در دریاچه سد چمشیر به تایید مراجع ذیصلاح برسد و تا اطمینان حاصل نشود، این سازمان هیچ مجوزی برای آبگیری نخواهد داد.

خبرگزاری مهر

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: سالیانه حدود 16 هزار نفر از هموطنان‌مان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و حدود 300 هزار نفر نیز در جریان این سوانح، مجروح و مصدوم می‌شوند

خبرگزاری تسنیم

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به ابهاماتی که درباره احتمال وجود گنبدهای نمکی نهفته در "سد چمشیر" وجود دارد، از وزرات نیرو خواسته‌ایم که مجدداً نمونه‌برداری کند و مجوز آبگیری سد را تا زمان نمونه‌برداری مجدد صادر نمی‌کنیم.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - کاهش اهدای خون با فرا رسیدن فصل سرما نیاز بیماران سیستان و بلوچستان به این مایع حیاتی را دوچندان کرده و از مردم مومن و نوعدوست استان انتظار است زکات تندرستی خود را با اهدای خون برای کمک به بیماران نیازمند پرداخت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های ضد انقلاب اخیرا مدعی شده‌اند فردی به نام «آیدا رستمی» بر اثر شکنجه کشته شده است. این رسانه‌ها، متوفی را پزشکی معرفی کرده که به افرادی که در تجمعات زخمی شده‌اند کمک میکرده است و روز دوشنبه 21 آذرماه برای مداوای فردی به محله اکباتان رفته و برای تهیه باند و پانسمان به داروخانه مراجعه می‌کند که ناپدید می‌شود. در این داستان‌سرایی به نقل...

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز نیست و تنها یک شهر در وضعیت نارنجی قرار دارد همچنین 93 شهر در وضعیت زرد و 354 شهر در وضعیت آبی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصویری از خلیج «نای‌بند» در عسلویه بوشهر را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات اغلب رویکردی انتقادی و آسیب‌شناسانه به سلبریتی و سلبریتی‌گرایی دارند و بیشتر به تبعات منفی این پدیده پرداخته‌اند حال آن که طیف گسترده‌ای از رسانه‌ها از تقابل مستقیم و مصداقی با آنان پرهیز می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در مورد فرآیند رفع ممنوعیت خروج حمید فرخ‌نژاد، حاکی از آن است این بازیگر سینما با ارائه درخواست به یکی از نهاد‌های امنیتی مبنی بر «همکاری متقابل» با این مجموعه، خواستار ارائه مجوز برای سفر به خارج از کشور، با وجود برخی تخلفات در دوران بازیگری شده است. جدیدترین بررسی‌ها نشان می‌دهد با وجود تکذیب امضای تعهدنامه از جانب این بازیگر سینما، فرخ‌نژاد...

خبرگزاری دانشجو

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری. درباره جزییات هفدهمین شنبه امید و افتخار گفت: مدیریت شهری برای هفدهمین شنبه امید و افتخار، در کنار افتتاح مجموعه گردشگری اقیانوس پارک، افتتاح همزمان 8 فروشگاه جدید شهروند را در دستور کار دارد. همچنین، بنا است در امروز شنبه 26 آذرماه، 8 فروشگاه جدید شهروند افتتاح و از طرح فروش ویژه اعتباری و اقساطی شهروند رونمایی...