شنبه 8 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار پرونده قضائی در شعب داریم، گفت: مطالبه ما از دولت تا پایان سال 1400، 36 هزار میلیارد تومان است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک گفت: در سال جاری 11 پروژه را در حوزه مسقف سازی پایانه‌ها تعریف کردیم و تا کنون 6 پروژه به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای از دستگیری عده‌ای از مخلان نظم و امنیت که اقدام به سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت کامیون‌های درحال تردد در جاده‌ها می‌کردند، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل انجمن اس‌ام‌ای گفت: طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت قرار است تنها به 250 بیمار دارو داده شود و تکلیف 400 بیمار دیگر همچنان نامشخص است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای شهر تهران از برگزاری جلسه اعضای شورا با شهردار تهران با موضوع حمل‌ونقل در جلسه آتی هم‌اندیشی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با صعود تیم مراکش به مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال، کاپ این جام در میدان فلسطین نصب شد.

وب‌گاه الف

عضو شورای شهر تهران از ارائه گزارش‌های خلاف واقع شهرداری تهران درباره پیگیری مطالبات اعضای شورا برای خواسته‌های شهروندان گلایه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی اقراریان، عضو شورا با اشاره به حجم بالای آلودگی هوا در تهران بیان کرد: افکار عمومی در مواجهه با این وضعیت نابسامان آلودگی هوا و ترافیک کشنده، ناخواسته این موضوع را متوجه شهرداری تهران می‌داند. مهدی اقراریان تاکید کرد: آنچه امروز کشور از آن رنج می‌برد قوانین و مقرراتی است که روی زمین مانده است، لازم است دادستانی کل به عنوان حافظ منافع عمومی...

خبرگزاری مهر

رشت - فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به حضور 665 گشت پلیس در اجرای طرح زمستانه پلیس راه استان گفت: 1697 نفر نیروی امدادی در این ایام به مردم خدمات رسانی می کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: 1250 شرکت در پارک تهران مستقر هستند و در مجموع اشتغالزایی این پارک 6 هزار نفر بوده است.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: کارگری جوان در عمق 120 متری چاهی در محدوده شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوری‌های برتر در حوالی مشهد جان خود را از دست داد.

وب‌گاه الف

دادستان تهران گفت: دو نفر در رابطه با انبار داروهای قاچاق و غیر مجاز و همچنین انبارکردن کالای ضروری سرم که این روزها نیاز اساسی مردم است، بازداشت شده‌اند.