یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: 6 پسرجوان که با اسلحه پلاستیکی (کلت و کلاشینکف) با اهالی محله ولنجک شوخی کرده بودند، دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

مرد برنج فروش در شب یلدا از سوی کارگر مغازه‌اش هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دانش‌آموزان دختر ازدواج‌کرده می‌توانند با رعایت شئونات دانش‌آموزی و اصول اخلاقی و تربیتی با دیگر دانش‌آموزان در مدارس روزانه به تحصیل خود ادامه دهند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضاییه گفت: اینکه متهمی در خصوص اغتشاشات اخیر بلاتکلیف باشد و نداند که قرار است تا چه اتفاقی در آینده برای وی رخ دهد، نداریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: در حال حاضر میانگین باسوادی در کشور از 48 درصد در دوره قبل از انقلاب به 97 درصد رسیده است.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی 137 پلاس از پیگیری بیش از هشت هزار و 500 گزارش ویژه مردمی در این سامانه خبر داد و گفت: تخلفات 70 نفر از عوامل شهرداری تایید شد.

خبرگزاری تسنیم

داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد که روز شنبه، همزمان با بارش نزولات جوی در پایتخت، آلاینده‌های هوای تهران کاهش پیدا کرده و هوا در شرایط قابل قبول قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه فرارو

علی اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد وعده ورود تراموا از سوی شهردار تهران به پایتخت، واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: در دوره‌های قبل چند نمونه اتوبوس‌های سه کابین وارد شد که تست هایش را انجام داد و می‌توانیم به جای تراموا در مورد ورود این اتوبوسها، تمرکز کنیم. البته در حالت کلی هر مد حمل و نقلی جدیدی که بخواهد در تهران فعال شود باید در وهله اول مصوبه شورایعالی ترافیک...

خبرگزاری تسنیم

مراسم تشییع مرحوم شیبانی با حضور اندک مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طرحهای در حال ساخت پژوهشگاه و مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید و در جریان روند ساخت این طرح ها قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت درگزینش برخی از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: متخصص مغز و اعصاب، در خصوص بیماری آلزایمر و روش های کنترل این بیماری، توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و برف در بیش از 12 استان کشور طی امروز جمعه (دوم دی ماه) خبر داد و گفت: فردا نیز به جز استان سیستان و بلوچستان، در سایر مناطق کشور بارش رخ خواهد داد.

خبرگزاری مهر

رسانه های معاند فارسی زبان در گزارش های خود به شکست فراخوانها برای اعتصابات در ایران اذعان کردند.

وب‌گاه فرارو

وزش باد در یکی از جاده‌های انگلیس، منجر به واژگون شدن یک کامیون شد. در فیلم زیر، لحظه واژگون شدن این کامیون در مقابل خودرو‌های دیگر را مشاهده میکنید.