چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه خراسان نوشت: پس از 6 ماه از حادثه تلخ فروریختن ساختمان متروپل آبادان، احکام نهایی محکومان صادر شده که حداکثر حبس در آن 3 سال است

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، درباره بیماری "پمپه"، توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: نظارت بر تاکسی‌های گردشی و کنترل آن‌ها در حداقل ممکن است و باید رانندگان در خطوط مشخص فعالیت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار حسینی گفت: سالیانه بیش از 300 هزار نفر مصدوم و مجروح در اثر تصادفات به مراکز درمانی اعزام می‌شوند.

وب‌گاه الف

می‌دانیم خاصیت هر ایرانی مهمان نوازی و سفره داری و از جان و دل برای مهمان مایه گذاشتن است، اما بیایید امسال همه چیز را ساده تر برگذار کنیم و در کنار سفره انار و هندوانه و باقالی و لبویمان سهم محبت را دو برابر در نظر بگیریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: ساعت 11:30 شامگاه 21 آذر سقوط مرگبار دختری جوان از پل عابر پیاده شهرک آپادانا به بازپرس محمدرضا صاحب جمعی و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: پشتوانه غربی اغتشاشات با همکاری جریان‌های رسانه‌ای داخلی و خارجی تلاش دارند تا همزمان با فروکش کردن اغتشاشات، پرونده آشوب‌ها فرسایشی شده و ادامه‌دار شود و همچنان به عنوان موضوع اصلی ایران آن را در تیتر یک رسانه‌ها نگه دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: همه باید بدانیم و فراموش نکنیم که کووید 19 هنوز تمام نشده و همچنان باید مراقب باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسفناج سرشار از آنتی‌اکسیدان و انواع ویتامین‌های A، C، B و E و املاح مختلف است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر شماهم فکر میکنید که نوشیدن زیاد آب میوه برای سلامتی مفید است سخت در اشتباه اید زیرا نوشیدن زیاد آبمیوه مضرات زیادی برای سلامتی بدن دارد.

وب‌گاه الف

رس از موفقیت در دسته اختلالات اضطرابی قرار می‌گیرد. کارشناسان می‌گویند ترس از موفقیت یک چالش واقعی برای بسیاری از افراد است اما الزاماً چیزی نیست که نتوان بر آن غلبه کرد. نکته اصلی این است که منشأ آن را بشناسید و از طریق مدیریت احساسات روی آن کار کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

ساحل کلبوه در نزدیکی پارک کلبوه در منطقه مطرح شهر مسقط واقع شده است. این ساحل یکی از بهترین مکان‌ها در مسقط برای شنا است.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای جلوگیری از بروز بیماری ها و یا رفع مشکلاتی در دستگاه گوارش روش سم زدایی را می توان پیش گرفت، سم زدایی روده و کبد با ترکیب چند مورد از سبزیجات مفید نسخه عالی طب سنتی است.

وب‌گاه الف

کسانی که می توانند در هواپیما بخوابند حقیقتا خوشبختند! در حالی که بسیاری از ما در این شرایط نه چندان راحت و در میان غریبه ها حتی نمی توانیم چرت کوتاهی بزنیم.

وب‌گاه فرارو

طبق تخمین گزارش «برنامه ارزیابی آب جهانی سازمان ملل متحد»، «تا سال 2025 میلادی، 8/ 1میلیارد نفر در مناطقی با کمبود مطلق آب زندگی خواهند کرد. کمبود آب با تغییرات اقلیمی، بدتر و منجر به افزایش مهاجرت جهانی شده است.