شنبه 22 اردیبهشت 1403

اجتماع سراسری دانشگاه‌های ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
اجتماع سراسری دانشگاه‌های ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی

تمامی دانشگاه‌های ایران در حمایت از دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه امروز اجتماع سراسری برگزار می کنند.

به گزارش ایسنا، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های ایران برای حمایت از اعتراضات دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های آمریکا در پی جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه که به حمایت جهانی دانشگاهیان و مراکز علمی و فرهنگی جهان منجر شد، ظهر امروز تجمع اعتراضی برگزار می کنند.

این تجمع سراسری امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه جاری بعد از نماز ظهر و عصر در تمام دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور با هدف حمایت از جنبش اصیل «همبستگی با غزه» برگزار می شود.

روز گذشته نیز برخی دانشگاه‌های ایران علاوه بر صدور بیانیه های حمایت از دانشگاهیان کشورهای اروپایی و آمریکایی حامی فلسطین، با برگزاری تجمع در فضای آموزشی به حمایت از دانشگاهیان آمریکایی پرداختند.

به گزارش ایسنا، دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.