یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجرای تونل نوری در خیابان ستارخان به مناسبت اعیاد شعبانیه

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اجرای تونل نوری در خیابان ستارخان به مناسبت اعیاد شعبانیه

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی با اشاره به نقش و اهمیت نور پردازی در زیبایی و شاداب سازی فضای شهری گفت: به منظور زیباسازی منظر شهری و ایجاد فضایی با نشاط، همزمان با اعیاد فرخنده شعبانیه طرح نورپردازی و اجرای تونل نوری در دستور کار قرار گرفت. وی با اشاره به طراحی تونل نوری در خیابان ستارخان گفت: این تونل نوری به طول 70 متر با نصب...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی با اشاره به نقش و اهمیت نور پردازی در زیبایی و شاداب سازی فضای شهری گفت: به منظور زیباسازی منظر شهری و ایجاد فضایی با نشاط، همزمان با اعیاد فرخنده شعبانیه طرح نورپردازی و اجرای تونل نوری در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به طراحی تونل نوری در خیابان ستارخان گفت: این تونل نوری به طول 70 متر با نصب 4000 متر طول ریسه سوزنی در خیابان ستارخان به عنوان یکی از محور‌های اصلی منطقه اجرا شد.

صالحی با اشاره به نورپردازی شهری گفت: نورپردازی یکی از اهداف عمده در طراحی فضا‌های شهری است و همزمان با اجرای طرح بهاران خدمت و اعیاد شعبانیه تلاش می‌شود تا بتوانیم با اجرای طرح‌های متنوع نورپردازی فضای شهر را شاداب‌تر کنیم.

شهردار منطقه 2 در ادامه به جانمایی المان گل نرگس در بلوار سعادت آباد اشاره کرد و گفت: این المان به شکل گلدان با گل‌های نرگس به ارتفاع 7 متر با دو نمای روز وشب طراحی شده است