شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجرای زنده کیمپبه با میکروفن و دو جفت عصا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اجرای زنده کیمپبه با میکروفن و دو جفت عصا!

پرسنل کیمپمبه، مدافع مصدوم پاری‌سن‌ژرمن، بعد از پیروزی مهم مقابل لانس یک اجرای زنده جذاب برای هواداران تیمش داشت.

به گزارش ورزش سه، پاری‌سن‌ژرمن تقابل 6 امتیازی بالانشینان جدول رده بندی لیگ یک فرانسه را با پیروزی 3-1 مقابل لانس به پایان رساند تا یک گام بلند به سمت قهرمانی بردارد. جشن پیروزی پاریسی‌ها بعد از این دیدار با اجرای ویژه پرسنل کیمپمبه حس و حال جالبی به خود گرفت.

مدافع فرانسوی پی‌اسجی در جریان دیدار هفته بیست و پنجم مقابل مارسی به دلیل آسیب دیدگی شدید از ناحیه تاندون آشیل پای راست، ادامه فصل را از دست داد. او با این وجود پای ثابت بازی های پاریس است و امشب هم بعد از برد تیمش وارد زمین شده و لیدری جشن پیروزی را به عهده گرفت.

کیمپمبه که با لباس شخصی و دو جفت عصا در پارک دو پرنس حاضر شده بود بعد از به صدا در آمدن سوت پایان، خود را به بازیکنان داخل زمین رساند که به سمت هواداران رفته و مشغول شادی بودند. این مدافع 27 ساله میکروفن گوینده ورزشگاه را که صدای آن در کل ورزشگاه می پیچید را به دست گرفته و شروع به خواندن آهنگ پیروزی همراه برای هواداران کرد.

هواداران پاریس نیز او را در طول این اجرای جذاب همراهی کردند تا جوی زیبا در ورزشگاه به وجود بیاید. کیمپمبه پیش از مصدومیتش نیز بارها با رفتارهای جالب خود مورد توجه هواداران قرار گرفته بود. او حدود سه ماه پیش بعد از شکست مقابل موناکو با بلندگوی دستی اقدام به عذرخواهی از هواداران معترض تیمش کرده بود. کار او در حالی مورد توجه قرار گرفت که بی اعتنایی بازیکنان بعد از سوت پایان بازی حسابی هواداران را خشمگین کرده بود.

اجرای زنده کیمپبه با میکروفن و دو جفت عصا! 2
اجرای زنده کیمپبه با میکروفن و دو جفت عصا! 3