یک‌شنبه 27 خرداد 1403

احداث 100واحد مسکن برای محرومان در بروجرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
احداث 100واحد مسکن برای محرومان در بروجرد

بروجرد ایرنا رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: در راستای حمایت از اقشار محروم سال گدشته 100واحد مسکونی در این شهرستان احداث شده است.

سید حسین ریاضتی روز شنبه دز گفت وگو با ایرنا افزود: برای ساخت مسکن محرومان که در شرایط سختی زندگی می کردند 40 میلیون تومان وام با سود پنج درصد و 25 میلیون تومان وام بلاعوص پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در راستای رفع مشکلات مسکن روستاییان در راستای طرح انبوه سازی روستایی در روستای قلعه شمسی 28 واحد آپارتمان در حال احداث بوده که با بهره برداری از آنها مجموع این واحدها به 82 واحد می رسد.

به گفته وی برای ساخت هر واحد 40میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است. ریاضتی افزود: در راستای ساخت مسکن روستاییان، احیا روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهر سال گذشته 370فقزه تسهیلات 40میلیون تومانی احداث مسکن روستایی در مجموع 147میلیارد ریال در اختیار روستاییان قرار داده شده است.

رییس بنیاد مسکن بروجرد گفت: طرح سند دار کردن مسکن روستاییان از طرحهای موفق بوده و در سال 98 در سطح روستاها 181 فقره صدور سند مسکن روستایی و در اشترینان به عنوان شهر زیر 25هزار نفر 51 فقره سند صادر شده است. ریاضتی با اشاره به انجام طرح مطالعاتی و نقشه طرح هادی روسنایی گفت: 144روستای بالای 20خانوار دارای طرح مطالعاتی و نقشه طرح هادی مصوب هستند که در 60روستا طرح به اتمام رسیده و طررح بازنگری آن در حال اجرا است ریاضتی ادامه داد: همچنین طرح بازنگری طرح هادی 14روستا آغاز شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: 84درصد واحدهای مسکونی این شهرستان از مجموع 24 هزار واحد تبدیل به احسن شده اند.

*س_برچسب‌ها_س*