شنبه 31 شهریور 1403

احیای مهاجم سنگالی در لندن / جکسون: حالا دیگر چلسی به من اعتماد دارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
احیای مهاجم سنگالی در لندن / جکسون: حالا دیگر چلسی به من اعتماد دارد

نیکلاس جکسون، ستاره چلسی که امروز دو گل به ثمر رساند گفت احساس می‌کند هم‌تیمی‌هایش به او اعتماد بیشتری پیدا کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز برد باارزشی به دست آورد و موفق شد دربی مقابل وستهم را با پیروزی 3-0 پشت سر بگذارد. نیکلاس جکسون ستاره اصلی آبی‌ها بود که دو گل به ثمر رساند.

جکسون گل اول را در دقیقه 4 با حرکتی تماشایی در عمق و عبور توپ از بین پاهای دروازه‌بان وستهم به ثمر رساند و در دقیقه 18 هم با به ثمر رساندن دومین گل مسابقه عملا کار را برای تیم انزو مارسکا تمام کرد.

نیکلاس جکسون در پایان بازی در این باره که آیا به ثمر رساندن دو گل زیبا باعث شده اعتماد به نفسش افزایش پیدا کند گفت:" بله، اعتماد به نفسم دارم بیشتر می‌شود و این به خاطر هم‌تیمی‌ها است. آنها خیلی کمکم می‌کننند و به من اعتماد دارند. ما همینطور ادامه می‌دهیم. این ماموریت تمام شد و هفته بعد باید ماموریت دیگری را به همین خوبی به سرانجام برسانیم".

خبرنگار تی‌ان‌تی از جکسون پرسید:" در دقیقه 64 تعویض شدی درحالیکه اگر در زمین می‌ماندی شاید می‌توانستی هت‌تریک کنی. ناراحت نشدی؟"

ستاره سنگالی در پاسخ گفت:" مهم این است که تیم برنده بشود. من همیشه از بازی کردن لذت می‌برم ولی جنگیدن برای تیم و اینکه تیم پیروز شود و سه امتیاز را به دست بیاورد از هر چیزی مهمتر است".

احیای مهاجم سنگالی در لندن / جکسون: حالا دیگر چلسی به من اعتماد دارد 2